Napisano 25 Styczeń 201114 l Czy można jakoś przekonać 3DS MAX 2009, żeby wyrenderował scenę mimo niewielkiej ilości pamięci RAM? Gdy próbuję wyrenderować jedną scenę, to wyrzuca komunikat o małej ilości pamięci i rób co chcesz. Używam V-Raya. Edytowane 25 Styczeń 201114 l przez kurczaczak
Napisano 25 Styczeń 201114 l musisz mieć dużo wolnego miejsca na dysku inaczej ci nie wyrenderuje - nie można przekonać maxa żeby zapisał coś jak nie ma gdzie.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor Jakiego miejsca na jakim dysku?! Mam stareńki komputer, ale na dysku jeszcze jakimś cudem miejsce jest. 3DS MAX chyba nie ma zamiaru ambitniej skorzystać z pliku stronicowania - mam ustawione na od 1,5GB do 4GB, ale podczas błędu (najpierw krzyczy V-Ray, kontynuuj/anuluj, potem 3DS MAX i tylko przerwanie renderowania albo nic się nie renderuje) nadal było 1,5GB.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Ale programy potrzebują jeszcze miejsca na pliki tymczasowe, a 1.5 GB to za mało na tymczasowe i na zapisane (zwłaszcza przez V-Ray)
Napisano 25 Styczeń 201114 l Nie powiem Ci dokładnie bo sam nie wiem, ale jest coś takiego jak renderowanie różnych elementów na osobnych passach a potem składasz w PS, poszukaj sobie info na ten temat.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor Nie wiem, czy dobrze pojąłem, ale chodzi o podzielenie obrazu na małe części i renderowanie ich oddzielnie? 3DS MAX krzyczy zanim przejdzie do samego renderowania, więc chyba nie tędy droga.
Napisano 25 Styczeń 201114 l poczytaj na internecie o 3GB switch jeśli masz system 32 bitowy, a pewnie masz
Napisano 25 Styczeń 201114 l Szukajcie na forum, kiedyś ludzie mieli dużo słabsze maszyny i jakoś dawali radę. Wystarczy chcieć. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=60458
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto