kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 (edytowane) Czy można jakoś przekonać 3DS MAX 2009, żeby wyrenderował scenę mimo niewielkiej ilości pamięci RAM? Gdy próbuję wyrenderować jedną scenę, to wyrzuca komunikat o małej ilości pamięci i rób co chcesz. Używam V-Raya. Edytowane 25 Styczeń 2011 przez kurczaczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D man Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 musisz mieć dużo wolnego miejsca na dysku inaczej ci nie wyrenderuje - nie można przekonać maxa żeby zapisał coś jak nie ma gdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2011 Jakiego miejsca na jakim dysku?! Mam stareńki komputer, ale na dysku jeszcze jakimś cudem miejsce jest. 3DS MAX chyba nie ma zamiaru ambitniej skorzystać z pliku stronicowania - mam ustawione na od 1,5GB do 4GB, ale podczas błędu (najpierw krzyczy V-Ray, kontynuuj/anuluj, potem 3DS MAX i tylko przerwanie renderowania albo nic się nie renderuje) nadal było 1,5GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D man Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 Ale programy potrzebują jeszcze miejsca na pliki tymczasowe, a 1.5 GB to za mało na tymczasowe i na zapisane (zwłaszcza przez V-Ray) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2011 Ale czy 20GB nie wystarczy na pliki tymczasowe?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 Renderuj fragmentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2011 Jak fragmentami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 Nie powiem Ci dokładnie bo sam nie wiem, ale jest coś takiego jak renderowanie różnych elementów na osobnych passach a potem składasz w PS, poszukaj sobie info na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 edit: wolno pisze, to nie ma co dublowac postu wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2011 Nie wiem, czy dobrze pojąłem, ale chodzi o podzielenie obrazu na małe części i renderowanie ich oddzielnie? 3DS MAX krzyczy zanim przejdzie do samego renderowania, więc chyba nie tędy droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 poczytaj na internecie o 3GB switch jeśli masz system 32 bitowy, a pewnie masz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 Szukajcie na forum, kiedyś ludzie mieli dużo słabsze maszyny i jakoś dawali radę. Wystarczy chcieć. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=60458 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2011 Okazało się, że kluczem był 3GB Switch. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się