Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Póki co zaklepuję temat.

 

Mam koncepcję w klimatach steampunkowych. W swoim laboratorium genialny naukowiec próbował przenieść się w czasie, jednak nie okazał się taki genialny jak mu się wydawało, coś nie wypaliło i cofnął się o kilka lat - ale jedynie w swoim wieku. Może jeszcze dziś będą jakieś wstępne szkice.

Edytowane przez Paweł Kaczmarczyk
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Okej, taki szybkie szkice całej scenki i dzieciaka. Jeszcze się zastanawiam nad jego miną, czy ma płakać, czy rozglądać się ze dziwieniem. No i umieszczę go chyba na jakimś podeście, czy pod jakimś kloszem, bo samo podłączenie do kabli (czego tutaj za bardzo nie widac) to będzie za mało.

 

szkicpodrnik.jpg

 

childco.jpg

Napisano

Hm może nie tyle dookoła,bo otoczenie się nie zmieniło, może niech patrzy na swoje małe pulchne ręce i niech mu broda zostanie i okularki ;d taka drobna sugestia;)

Napisano

Swiezy dzieciak będzie chyba po prostu płakał, nie chcę sugerować, że jest świadomy tego, że się zmienił (tzn że nadal myśli jak naukowiec) chcę pokazać, że całą jego wiedzę szlag trafił. A sugestią, że ten dzieciak to nasz podróżnik w czasie pokażę portretem na ścianie.

 

telthona dzięki, zobaczymy czy uda się go też dobrze pokazać. :D

 

Na szybko kolorystyka. Finalnie planuję więcej żelastwa które będzie odbijało światło, więc pewnie zrobi się trochę jaśniej.

 

podrnik3.jpg

Napisano

a nie chcesz może obniżyć horyzontu na wysokość powiedzmy głowy dzieciaka...i zbliżyć się do tegoż? takie bardziej portretowe ujęcie może być mocniejsze...

w sumie tak jak jest w szkicu dzieciaka z drugiego postu..(chociaż ja bym jeszcze bliżej podszedł, ucinawszy but)

  • Like 1
Napisano

teraz focus w kompo idzie na ta sciane w dali, zastanow sie czy jets ona az tak wazna dla sceny :-)

 

Sugestia by kadr ustawic na dzieciaka wydaje sie bardziej trafna.

ale to twoj wybor :]

Napisano

Dzięki za rady. Generalnie chciałem pokazać jak ten dzieciak jest mały w porównaniu do otaczających go maszyn żeby podkreślić tą przemianę więc niski horyzont wydał mi się być ok. Chociaż prawdę mówiąc tutaj wygląda trochę nienaturalnie. Ściana w tle jest o tyle istotna, że znajduje się na niej ten obraz, ale w dalszych etapach nie planuję jej tak mocno eksponować jak teraz - jeśli chodzi o kolor. No nic, pomyślę jeszcze nad tym i zobaczymy co wyniknie.

Napisano
Generalnie chciałem pokazać jak ten dzieciak jest mały w porównaniu do otaczających go maszyn żeby podkreślić tą przemianę więc niski horyzont wydał mi się być ok.

Ale dałeś wysoki horyzont, a niski naprawdę mógłby tutaj dać sporo i pod względem kompozycji i pokazania jak ten dzieciak jest mały. Tylko że wtedy lepiej zainwestować w perspektywę trójzbieżną :)

Szykuje się koks praca - tylko popraw i wykończ ją :>

Napisano

Dalsza rozkminka z dziś i już widzę, że wasze sugestie w pełni uzasadnione - jest dynamika, napięcie. Wielkie dzięki! Teraz zaczynam powoli myśleć konkretnie o designie i tu ukłony do Coyote za help stuff! Bardzo przydatny link z Thumb War który w tym przypadku bardzo się przyda.

 

podrnik2.jpg

 

Jak zwykle liczę na wszelkie uwagi i sugestie.

Napisano

kurde idzisz jak burza stary :-)

odsun kurdupla odrobine w prawo

nirch zaslania czesc tej zaslony na dalekim planie

miodna ilustracja sie szykuje

Napisano

Wielka szkoda że praca nie doczekała się finału, jak dla mnie pomysł chyba najlepszy ...

 

Powodzenia i Zapraszam na kolejną edycję ;)

 

//Pozdr.

Napisano

Dzięki za miłe słowo, fajnie, że pomysł się spodobał. :) Niestety zabrakło trochę czasu i umiejętności no i też sprzęt mnie zawiódł (na szczęście już wszystko jest z nim okej). Postaram się kiedyś może jeszcze skończyć ten obrazek. ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności