Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem sobie załozyć teczke do nauki rzeźbienia,

jako że nie stać mnie na zbrusha na razie będę działał w

sculptrisie, wszelkie uwagi i porady mile widziane,

na razie wrzucę to co do tej pory udało mi sie zdziałać w

sculptrisie w ramach zapoznania, interesuje mnie tez to w jaki

sposób najlepiej przygotowac model do eksportu do innego programu

np. 3dsmax, blender, i odpowiednie przygotowanie go pod rigowanie

jakieś żelazne zasady których powinno się przestrzegać

 

1

sculpt_tryout_by_yarosh-d34go59.jpg

2

demon_wip_by_yarosh-d38m8n3.jpg

3

head_by_yarosh-d38rbai.jpg

sculptris poniekąd digital painting ;]

chętnie wysłucham jakichś porad :)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie mocno glutowato , skup się na bryle właściwym kształcie i proporcjach głowy , dopiero na końcu dodaj detal .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności