ciastuch Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Witam. Czy spotkał sie ktoś kiedyś z takim problemem: Kiedy mam zmieniony kąt vrayowej kamery na szeroki, wykrzywia się perspektywa, żeby tego uniknąć, stosuje camera correction, ale na renderze zaczynają sie pojawiać białe kropki. domyslam się, że problemem jest tu materiał, jaki zastosowałem (zwykły szary v ray mlt, duuuży reflection z glossines ok 0,5. Jak bedę miał rendery to pokażę o co chodzi. Prosze o pomoc, to dla mnie ważne :) Ciastuch.
Dynamico Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 A może zamiast camera correction zastosuj vertical lub horizontal shift we właściwościach kamery? 1
ciastuch Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 Dzięki Dynamico :) Pomogło :) Rep poleciał:) Hynol: a co daje sub-pixel mapping? W message box-ie wyskakuje mi informacja na zielono podświetlona, że może się zmienić jasność obiektów. To dobrze?
Hynol Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Komunikatem się nie przejmuj. Sub-pixel warto mieć włączony, szczególnie gdy masz mocen oświetlenie (słońce) i mogą pojawiać się artefakty w odbiciach (białe kropki z czarną obwódką). 1
ciastuch Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 dzieki Hynol :) Pomogło :) Rep poleciał ;) Ciastuch.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się