Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy spotkał sie ktoś kiedyś z takim problemem: Kiedy mam zmieniony kąt vrayowej kamery na szeroki, wykrzywia się perspektywa, żeby tego uniknąć, stosuje camera correction, ale na renderze zaczynają sie pojawiać białe kropki. domyslam się, że problemem jest tu materiał, jaki zastosowałem (zwykły szary v ray mlt, duuuży reflection z glossines ok 0,5. Jak bedę miał rendery to pokażę o co chodzi. Prosze o pomoc, to dla mnie ważne :)

Ciastuch.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Dynamico :) Pomogło :) Rep poleciał:)

 

Hynol: a co daje sub-pixel mapping? W message box-ie wyskakuje mi informacja na zielono podświetlona, że może się zmienić jasność obiektów. To dobrze?

Napisano

Komunikatem się nie przejmuj. Sub-pixel warto mieć włączony, szczególnie gdy masz mocen oświetlenie (słońce) i mogą pojawiać się artefakty w odbiciach (białe kropki z czarną obwódką).

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności