Napisano 4 Luty 201114 l Witam. Czy spotkał sie ktoś kiedyś z takim problemem: Kiedy mam zmieniony kąt vrayowej kamery na szeroki, wykrzywia się perspektywa, żeby tego uniknąć, stosuje camera correction, ale na renderze zaczynają sie pojawiać białe kropki. domyslam się, że problemem jest tu materiał, jaki zastosowałem (zwykły szary v ray mlt, duuuży reflection z glossines ok 0,5. Jak bedę miał rendery to pokażę o co chodzi. Prosze o pomoc, to dla mnie ważne :) Ciastuch.
Napisano 4 Luty 201114 l A może zamiast camera correction zastosuj vertical lub horizontal shift we właściwościach kamery?
Napisano 5 Luty 201114 l Autor Dzięki Dynamico :) Pomogło :) Rep poleciał:) Hynol: a co daje sub-pixel mapping? W message box-ie wyskakuje mi informacja na zielono podświetlona, że może się zmienić jasność obiektów. To dobrze?
Napisano 5 Luty 201114 l Komunikatem się nie przejmuj. Sub-pixel warto mieć włączony, szczególnie gdy masz mocen oświetlenie (słońce) i mogą pojawiać się artefakty w odbiciach (białe kropki z czarną obwódką).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto