Napisano 7 Luty 201114 l Turnable Referencje: Audrey Hepburn http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=65108&page=9&pp=15 Wiem, że nie podobne do Audrey ale co tam. Rzeźba w sculptrisie i zbrushu. Render w mitsubie. C&C is welcom. Edytowane 7 Luty 201114 l przez JoseConseco dodane turnable
Napisano 8 Luty 201114 l Autor Jeszcze trochę powalczyłem ale nie wiem co jest nie tak. Jakieś sugestie?
Napisano 9 Luty 201114 l Hepburn miała całkiem inne usta, nie takie rozmyte, i mniej skośne brwi. Ale model ładny.
Napisano 9 Luty 201114 l Autor lucek, heh jeśli model ma problemy z proporcjami i podobieństwem to detal nie pomoże. Bo chyba tylko jeszcze pory skóry mogę dodać... chyba że miałeś na myśli coś innego. Ania. No fakt do Hepburn całkiem nie podobna. Ale dzięki. Chyba protestują sobie fastsss2 na tym modelu a potem spróbuję jeszcze raz. Moja pierwsza próba z sss2 dała taki pasztet, że nawet nie będę pokazywał. Zna ktoś dobry preset z shaderem skóry dla vraya?
Napisano 9 Luty 201114 l Autor jadę dalej z koksem. Skóra w vray (na razie kolor i bump): bazuję na tym. Jak dostać czerwoną linię terminatora w sss2, lucek, Ania?
Napisano 9 Luty 201114 l Moze chodzi o scatter o ile dobrze napisalem. Lopatologiczne mowiac podswietlone ucho jest czerwone.
Napisano 12 Luty 201114 l Autor Chodziło mi o zaczerwienioną granicę między oświetloną a ciemną stroną skóry, ale już to mam. Chyba sobie dam spokój z tym vrayem: za dużo suwaków, a mały efekt... Wiem, że brwi fatalne są ale co tam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto