Napisano 9 Luty 201114 l Tak jak w temacie jak zrobic by obiekt hamowal przyspieszal. Ogólnie by jechał z różbnymi predkosciami po motion path?
Napisano 10 Luty 201114 l Możesz sobie wstawiać klucze na linii ścieżki, albo poleceniem set motion path key, albo wygodniej przez przesuwanie u value w nodzie motionPath'a np środkowym myszy na channel boxie. Później możesz wrzucić zaznaczony węzeł do graph editora i dopicować prędkości. Manual się kłania, warto przeczytać ;] Pozdr.
Napisano 10 Luty 201114 l Autor A no to przeczytam ale jak ostatni raz korzystalem to przy zmianie polozenia klucza zminial sie polozenie obiektu na sciezce. Mozesz szybkiego tutka zrobic i wrzucic moze na youtuba? EDIT: O ok rozwiazne. W Maya 2011 cos mi nie wychodziło moze dlatego ze brałem START END. Po prostu punkty przy edycji zmieniały położenie. Teraz jednak robie w wersji 2009 bo interactive skin bind to dla mnie była pomyłka, przynajmniej mi do gustu nie przypadło. Tak zrobiłem edytowałem czasy potem. Jak wymodeluje drivera To mam zamiar zrobić animacje jazdy motocyklem. Taka prostą bo inaczej mi się lapek zagrzeje. Da się redndzić w Taki tam RIG jeszcze nie skonczony: http://www.youtube.com/watch?v=GvQUG6uRx54 Tu lepiej widac prace amorka: http://www.youtube.com/watch?v=FDzbiC4HFec Edytowane 10 Luty 201114 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Luty 201114 l Animatorzy by Cię zabili za takiego rigga. Powinni dostać pochył lewo/prawo/przód/tył + 2-3 parametry kręcenia kołami, reszta ma się sama robić. Ew. po przełączeniu "Automate Kinematics" na OFF mogliby mieć ten poziom kontroli elementów. Widać, że już sporo włożyłeś w to pracy, ale jeszcze trzeba to zautomatyzować - najcięższa robota przed Tobą, jeżeli chcesz miec robiącego wrażenie rigga motoru. Ps. Cieszę się, że ze ścieżką doszedłeś do ładu.
Napisano 10 Luty 201114 l Autor Rig jeszcze nie skonczony :D. Moze jakies sugestie co powinno sie samo robic. Bo dadkowe krecenei kolami jest do palenia gumy ;D. Jak ktos jest z branzy to prosze o sugestie do Riga motocykla. Koła się kręcą same podczas skręcania poruszania moto w przód i w tył. Na weekend sobie odpuszczam modelowanie i kompiuter :). Chetnie jednak bym posluchal jakiejsc rady. Chyba mam pomysl jak zatrzymac kola w czasie stopie i whieelie dopisze do expression edtitor.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto