Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam.

Aby lepiej nauczyć się modelować, teksturować i animować postanowiłem zrobić krótką animke o wyścigu 4 samochodów (po tiuningu). Wszystkie obiekty będą low-poly.

 

Scenariusz:

Wyścig zaczyna się w mieście. Fury są startowane przez ładną panią. Rozpędzają się i jeden rozbija się o tramwaj, reszta przenosi się w czasie na pustynie – dalsza część wyścigu. Po pustyni przenoszą się na drogę w lesie – tu wyścig jest utrudniony warunkami atmosferycznymi. Kolejne przeniesienie jest na tereny starej opuszczonej fabryki. Wyjeżdżając z niej jeden z samochodów rozbija się o autobus. Na ostatniej prostej trwać będzie zacięta walka pomiędzy ostatnimi rywalami.

 

Przewidywane efekty:

- palenie gum (opon)

- ostre hamowania z dymem i śladami na podłożu

- wybuchy

- zmiany pogody

- spowolnienia czasu

 

Nie wiem czy zdołam zrealizować ten projekt, czy mnie nie przerośnie. Licze na Waszą pomoc i krytyke.

 

Pierwsze autko w trakcie robienia:

  • Replies 22
  • Views 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yyyy.... a to am być animka z serii tych w krzywym zwierciadle?? ;) Bo takie jakieś mało kształtne te kontury :/ Jeśli chodzi o naukę modelowania i teksturowania to chyba musisz jeszcze troszkę popracować!!

powalajaca fabula... mysle, ze masz szanse na oscara... i to nie tylko w kategorii short animated movie ale takze za efekty specjalne. to palenie gum, ostre hamowanie z dymem noi przede wszystkim zmiana pogody rozwali cala konkurencje. good luck.

A kiedy ta gra powstanie?

 

P.s.

Bo to gra sadzac po modelach. Jak by powiedzial MC Hamer \"tu turu ru kanciaste\":::)

 

Nie no bardzo dobrze ze chcesz sobie pocwiczyc metoda dobra , ale modele bym troszke dopracowal powodzenia

 

dity: hyhy cyniku ;)

charzak: no plan na kilka lat. moze na poczatek tylko kilka sekund na jednej ulicy?

To dobra, mocna lekcja! Spore wyzwanie i zapewniam Cię że satysfakcja ogromna! Nie tylko z ukończenia filiku, ale wiedzy, którą w między czasie łykniesz... bez dwóch zdań pomysł jest niezły.

Oszacowując twoje możliwości po załączonych screenach, myślę że nie będzie łatwo, ale tym lepiej! Będziesz musiał w locie łapać kolejne aspekty grafy 3d i wyjdzie Ci to na dobre...

Nie spodziewaj się zbyt wiele po filmiku... nie będzie dobry, ale to nic. Myślę że warto podjąć takie wyzwanie!

Trzymam kciuki i dużo zapału życzę!!!

pozdrowienia

ykhmm.. jtak jak Kris stwierdził.. napewno w czasie tej produkcji wiele się nauczysz.. a na swoje pierwsze modele sam będziesz patrzył z góry..i o wiele wyższego poziomu.. powodzenia.. na razie nie ma co powiedziec

mam takie pytanko odnośnie fabuły - w jaki sposó te samochody będą sie przenosić na pustynie, do lasu itp.?

jakiś teleport?

Ciekawie wyszła \"wizualka\" skrzyrzowania, bo samochód troszkę obły

to skrzyżowanie a\'la GTA - miasto kątów prostych :)

już pomijam to że nigdzie w moim dużym mieście nie widziałem podobnego skrzyżowania (jeśli już to powinny to być aleje z pasem trawy w środku)

rzuca się w oczy brak sygnalizacji świetlenj i studzienek kanalizacyjnych. no i chodniki są kanciasto zakończone a to nie czyni skręcania w prawo łatwiejszym

i najważniejsze - nie ma ścieżek rowerowych!!! :D

  • Author

mkk3a: przejscie to chce zrobic cos w stylu \"konmiczny tunel\" taki teleporter.

Poprawiłem troche samochód:

Widze duzy postep (Meshsmooth dodany i pare textur)

ale powinienes raczej zadbac na poczatku o scenerie w jakiej bedzie sie to odbywac.....wiec.....powodzenia....

  • Author

Jak wam się podoba taka wersja skrzyżowania? Oczywiśćie bedą światła, znaki, pasy ruchu i nakazy skrętu.

Co do samochodu bardziej mi on przypomina Maserati MC 12 ktory wlasnie nie ma tylnej szyby ale ja sie na tym nie znam tu pussik by pomogla

laczenie spojlera do karoseri jakos dziwnie wyglada :/ chyba nie powinno byc tak wygladzone

mi sie pomysl podoba, jednak poprawiaj auto:D

chetnie bym cos podobnego zrobil:D moze kiiedys:D

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy