Mimar Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 szuakm funkcji dzieki ktorej bede mogl stworzyc kształt polegający na wyciągnięciu okręgu w kształcie pewnej nadanej krzywej. konkrentnie klameczka o przekroju okręgu wygięta w kilku miejscach pod kątem.
blinq Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Zrób splajna i zaznacz enable in renderer i in viewport. Pózniej możesz przekonwertowac do poly i dodać jakies detale pozdro
Mimar Napisano 16 Luty 2011 Autor Napisano 16 Luty 2011 chyba nie o to chodzi. bo mi chodzi o to, ze mam okrąg i splejna i chce aby ten okrąg zaznaczyl mi kształ przechodząc po tym splejnia.
kengi Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 Loft albo extrude, nie wiadomo o ktory soft chodzi.
Mimar Napisano 16 Luty 2011 Autor Napisano 16 Luty 2011 3ds max. Extrude wyciąga tylko kształt w jednym kierunku, a ja potrzebuje wyciagnac okrąg po kształcie bardziej skomplikowanym. zeby stworzyc zalamana rurke.
Dynamico Napisano 16 Luty 2011 Napisano 16 Luty 2011 No i jeszcze jest modyfikator "sweep". Tylko zamiast predefiniowanych kształtów do wyciągnięcia musisz zaznaczyć "custom" (chyba?) i możesz dowolny spline według drugiego spline'a "wyciągnąć". A do tego sweep dale jeszcze kontrolę nad tym co robi.
Rekomendowane odpowiedzi