zet Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 (edited) Cześć mam problem widoczny na zdjęciach nie wiem co to jest pojawiło się nie wiadomo z kąt i nisprawdzainne obiekty sprawdzałem. Jak to usunąć i dlaczego się takie coś robi Edited February 27, 2011 by zet admin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Podeślij plik, to zerknę. [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 o ludu a tak się nie da? No chyba że to coś co wymaga wiedzy tajemnej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 nie wiedzy tajemnej tylko czasami lepiej jest zobaczyc plik ze scenka. Po tych obrazkach co pokazales to ciezko wyczuc co jest grane.Jak wycinales okna Boolean'mi to pewnie w nich tkwi problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 zgadza się okna wycinane booleanem jest na to jakaś rada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 tak. Nie wycianaj booleanem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 turn to editable poly i naprawic siatke, chociaz rada Smoka lepsza :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 ok znalazlem modyfikator Turn to Poly a jak go uzyc w mojej sytuacji? Co zrobić i jak aby naprawic ta siatke Link to comment Share on other sites More sharing options...
prrrszalony Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Rejestrując się na forum zaakceptowałeś regulamin, w którym stoi jak byk II. ASPEKTY TECHNICZNE 1. Zanim założysz nowy wątek w celu znalezienia pomocy sprawdź czy ktoś tego już nie zrobił. (opcja szukaj, tutoriale) 2. Źle nazwane wątki (temat nie będzie zawierał w treści problemu, teksty typu 'jestem nowy pomocy') będą natychmiast kasowane bez powiadomienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 ok znalazlem modyfikator Turn to Poly a jak go uzyc w mojej sytuacji? Co zrobić i jak aby naprawic ta siatke recznie ponaprawiac zepsuta siatke, pousuwac zdublowane vertexy, poprawic triangulacje itp. Jesli nie wiesz co to znaczy zepsuta siatka, to nalezy to jednak zakwalifikowac do tej "wiedzy tajemnej" i wyslac scene shogunowi skoro byl tak mily i sie oferowal :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Słuchaj, sprawdziłem ten Twój plik i nigdzie u mnie takich baboli nie ma. Może masz coś nie tak z kartą graficzną albo ustawieniami wyświetlania w maxie? Pracujesz na OpenGL, czy DX9? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Super wielkie dzięki że chociaż sprawdziłeś, co do tych "baboli" na tym budynku to ten robiłem długo a ten drugi zrobiłem w ciągu kilku godzin i na nim nic się nie walnęło. Kartę graficzną mam GeForce 9500 GT i 2Gb ram a gdzie są te ustawienia wyświetlania i co ewentualnie tam zmienić? Sory że, Cię tak męczę z tymi moimi pewnie głupimi pytaniami ale jak można się czegoś nauczyć nie pytając, jestem samoukiem i to od niedawna i sam się dziwie że wymodelowałem takie budynki. Jeszcze raz dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Menu Customize->Preferences zaznacz zakladke Viewports i tam na samym dole w tabeli Display Drivers jest napisane co masz czy OpenGl czy Direct. Powinno byc Direct3d 9.0(Nvidia 9500GT) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 ok sprawdze Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 sprawdzilem jest Direct3d 9.0(Nvidia 9500GT) co dalej macie jakies jeszcze pomysly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 no to moze tam pobaw sie ustawieniami. A przy renderingu tez te dziury ci wychodza na twoim kompie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Wątek zostanie usunięty. Pomimo prośby moderatora tytuł nie został poprawiony, a on po prostu zignorowany. Tytuł wątku nie naprowadza na problem, nic nie mówi. Zreztą prrrszalony napisał wszystko. Ostatnia szansa na poprawę tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 MariushO ok pobawie sie tym a przy renderingu tak ale tylko przy renderingu jak pracuje "modeluje" to ich nie ma co dziwne ze robilem czeste kopie tego projektu i nic sie takiego nie dzialo a nagle kolejny zapis spowodowal te "babole" P.S sory dla admina nazwa tematu poprawiona Link to comment Share on other sites More sharing options...
zet Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Witajcie na poczatek chce wam podziekowac za dobre checi w rozwiazaniu mojego problemu. To ostatni post w tym temacie moze ktos zapyta czego? Otoz problem zostal rozwiazany i modyfikator Boolean juz nie jest taki straszny gdyby ktos mial podobny problem to piszcie a na pewno pomoge :) temat do zamkniecia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now