Skocz do zawartości

"Mały" problem z oświetleniem


Bea

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czy ktoś z was ma pomysł jak powinnam zmienić ustawienia żeby, chociaż w „minimalnym” stopniu ta kuchnia przypominała prawdziwą?:) Jestem początkująca w 3ds maxie (max11, vray), próbowałam różnych ustawień z innych wizualek z tego forum, youtuba i wszystko na marne, zawsze wychodzi mi wnętrze albo za bardzo rozświetlone, albo za ciemne..

 

Moje ustawienia:

-Global switches:

*default lights: off

 

-Image sampler:

*Adaptive DMC

*Catmull-Rom

 

-V-Ray: Environment:

*GI Environment skylight(kolor jasny żółty 245-237-154)

*Reflection (kolor 32-29-23)

*Refraction (kolor 52-60-68)

 

-Color mapping:

*Type: HSV Exponential

*Dark multiplier 1,0

*Bright multiplier 1,0

*Gamma 1,0

*Mam zaznaczone Sub-pixel mapping, clamp output, affect background

 

-Indirect Illumination

*Post-processing Saturation 0,8, Contrast 0,8, Contrast base 0,2

* Ambient occlusion (nie jest włączone)

 

-Primaty bounces

* multiplier 1,0 GI engine Irradiance map

 

-Secondary Bounces

*multiplier 1,0 GI engine Light cache

 

-Light cache

*subdivis:100

*sample size:0,02

*numer of passes 4

*mam zaznaczone: store direct light I show calc.phase

*Filter: nearest

 

-DMC Sampler

*Adaptive amount:0,85

*noise threshold: 0,001

*min samples:8

*global subdivs multiplier 1,0

 

-Vray system

*max.tree depth:80

 

 

Wszelkie uwagi mile widziane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

przede wszystkim niebieskiego za dużo. Jeżeli to wina krzeseł to daj na nie vray override material. Przepal widok za oknem i na final render zwiększ lc do 1000. Na początek V-Ray Environment bym wyłączył i pobawił sie color mappingiem. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach