Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!!!

 

Projekt mojego cyborga jest już dość stary dawno temu, i co jakiś czas coś dokładam. Ale zamieżam sie poprawić i dokończyć ten projekt!!!

 

Chodziło o zrobienie ciężko opanceżonego robota z ludzką twarzą w stylu Arnolda S.(yeah!).

Niestety jako początkijący grafik napotkałem wiele przeszkód.....

 

Prosze więc o opinie i pomoc:)

Naprzykład czy można zrobic włosy używając samego MAXa, bez żadnych patchów???

narazie przesyłam \"wypozowane rendering\" wkrótce dołoże zdjęcia screenshoty z maxa

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o tu jest głowa, wiem troche zniekształcona ;P i źle potexturowana...

może mi ktos powiedziec jaki jest najlepszy sposób na zrobienie głowy? ta jest zrobiona slinami i np. nie potrafiłem za nic zrobić uszu....:mad:

Napisano

Ogólnie całkiem fajne, jak sam mówiłeś musisz trochę poprawić głowę (jest dosyć dobra, po co chcesz ją robić od początku?) chodzi głównie o te zbyt wklęśnięte policzki i zbyt kanciastą i dość nienaturalną fryzurę. Czasu mało ale pracuj dalej.

 

Pozdrawiam: Lucas

Napisano

a ja bym zrobil twarz od poczatku ... nie dla tego ze ta jest zla ... ale jak ja zrobilem swoja pierwsza twarz to przypominala troche prostokat z oczami i nosem .. no i ustami .. a druga wyszla duuuzo lepiej .... po prostu skoro jests poczatkujacy to robiac twarz od nowa wiele sie nauczysz ...a przy 3 to juz dojdziesz do takiej wprawy ze nie bedziesz musial na szkic patrzec(chyba ze nie patrzysz na szkic ;))

Napisano

hehehe wsumie to jest moja pierwsza twarz:D policzki da sie poprawić, bo nie zabardfzo chce mi sie od początku ją tworzyć...pare pytań:

1)Ale włąsnie jak z ta fryzurą jest, robić ją z mesha czy są jakies patenty na robienie włosów???

2) jak najlepiej robi się głowy? mesh, spline, czy może nurms?

3) eee co to znaczy \"mało czasu\" bo ja z tym regulaminem to niezabardzo

:P:P

Napisano

1. Ogólnie są do tego pluginy (np. Shag Hair). Możesz też to zrobić przy pomocy obiektu scatter ale zwykly mesh też może dobrze wyglądać. Do takiego typu włosów jakie robisz ty, mógłbyś spróbować tym ostatnim sposobem ale musisz usatwić jakiś naprawde dobrze wyglądający materiał.

2. Właściwie wszystkie te metody są dobre, kwestia jak komu jest łatwiej.

3. No mało czasu........ bo 13 albo 14 (nie pamiętam dokładnie) jest końcowy termin.

Napisano

A i jeszcze taka mała sugestja co do samego modelu: te naramienniki jak na mój gust są trochę za duże, mógłbyś je trochę zmniejszyć, przerobić albo po prostu z nich zrezygnować, zrób jak uważasz.

Napisano

wielkie dzieki Lucas, postaram sie cos wymyślić

 

A co do panceża to pomysł był taki jak poniżej, fajnie wygląda animacja rozkładania. tylko że mu łeb przycina :P

Napisano

w sumie .. jak bedzie ten cyborg w oplakanej sytuacji , to moze po prostu rozlozyc naramienniki i skonczyc ze soba ;D

 

a tak serio ... takie naramienniki byly w advance power armorze w fallot tactic , tamte tez byly sporawe ale bez przesady .... chodzi o to ze jesli sie cyborg wychyli poza punkt rownowagi to niechybnie runie na glebe , nie majac szans zeby wstac po upadku ... a pozatym przez takie rozwiazanie stal sie latwiejszym celem dla wroga ...

Napisano

Wielkie dzięki za link do tego torturiala Wingman, świetny jest.

Narazie mam twarz, mysle że coś z tego będzie, w każdym razie prezentuje sie lepiej niż poprzednia głowa;)

Napisano

ta... wszyscy tutaj maja shaga freeware ;)

a dziala jak normalny ;>

wyslal bym CI mojego freewara ale moja skrzynka nie radzi sobie z 6 megowymi pliczkami ;/

zagadaj z klickiem on pewnie znajdzie jakiegos odpoiwedniego freeware dla ciebie ...

Gość Synu¶
Napisano

Wreszcie lepsza głowa:D

Napisano

eee...roznica pomiedzy ta glowa a poprzednia jest kolosalna ta jest bomba w porownaniu do tamtej :)...trzymaj taki poziom a bedzie ladny render na bitwe

Napisano

Chyba wszystkie elementy zrobie do nowa, ten stary cyborg do niczxego sie nie nadaje:( i jeszcze nie mam za bardzo pomysły na ogólny wygląd....

narazie model prezentuje się tak

Napisano

Jezeli naprawde jstes pocztakujący to ja przy tobie jestem kopciuszkiem człowiek bardzo dobrze modelowane głowy

ja mało modeluje głowy ale widze ze chyab musze zacżac jestem ciekaw ile tak gowa zajeła ci czsu ta druga zecz jasna jest bardziej dopracowana niz ta 1 az sie nie chce wierzyc ze tą 1 robiłes ty kiedy tak ładnie zrobiłes te 2 hehe ale oki nezle ci wszystko wyszło heh

Napisano

Dzięki SID

No wiesz taki początkujący to nie jestem, grafą sie bawie tak od ponad dwóch lat ale z duuuuzymi przerwami...

No głowa nawet mi wyszła:D ale to tylko dzięki torturialowi, który dał mi WIngman

http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp

extra jest, dużo sie nauczyłem.

Pierwszą głowe robiłem Nurmsami, zajeło mi to bardzo duzo czaasu...z tego co pamiętam...

A ta nowa głowa powstała w dwa wieczory i nawet nie było to takie trudne:) świetny torturial

pozdrawiam i poidzenia:)

Napisano

Nie zdążyłem na podsumowanie... trudno, miałem ostatnio troche mało czasu, ale projekt chce do konca doprowadzić.

Ostatnio bawiłem sie tylko texturami twarzy i wyszło mi cos takiego jak poniżej, mówcie jak coś nie gra!!!

Co sie robi z pracami które \"nie zdążyły\" a będa jeszcze robione???:(




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności