Blooddragon Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Witam wszystkich!!! Projekt mojego cyborga jest już dość stary dawno temu, i co jakiś czas coś dokładam. Ale zamieżam sie poprawić i dokończyć ten projekt!!! Chodziło o zrobienie ciężko opanceżonego robota z ludzką twarzą w stylu Arnolda S.(yeah!). Niestety jako początkijący grafik napotkałem wiele przeszkód..... Prosze więc o opinie i pomoc:) Naprzykład czy można zrobic włosy używając samego MAXa, bez żadnych patchów??? narazie przesyłam \"wypozowane rendering\" wkrótce dołoże zdjęcia screenshoty z maxa
Blooddragon Napisano 12 Luty 2003 Autor Napisano 12 Luty 2003 o tu jest głowa, wiem troche zniekształcona ;P i źle potexturowana... może mi ktos powiedziec jaki jest najlepszy sposób na zrobienie głowy? ta jest zrobiona slinami i np. nie potrafiłem za nic zrobić uszu....:mad:
Lucas Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Ogólnie całkiem fajne, jak sam mówiłeś musisz trochę poprawić głowę (jest dosyć dobra, po co chcesz ją robić od początku?) chodzi głównie o te zbyt wklęśnięte policzki i zbyt kanciastą i dość nienaturalną fryzurę. Czasu mało ale pracuj dalej. Pozdrawiam: Lucas
Jedrush Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 a ja bym zrobil twarz od poczatku ... nie dla tego ze ta jest zla ... ale jak ja zrobilem swoja pierwsza twarz to przypominala troche prostokat z oczami i nosem .. no i ustami .. a druga wyszla duuuzo lepiej .... po prostu skoro jests poczatkujacy to robiac twarz od nowa wiele sie nauczysz ...a przy 3 to juz dojdziesz do takiej wprawy ze nie bedziesz musial na szkic patrzec(chyba ze nie patrzysz na szkic ;))
Blooddragon Napisano 12 Luty 2003 Autor Napisano 12 Luty 2003 hehehe wsumie to jest moja pierwsza twarz:D policzki da sie poprawić, bo nie zabardfzo chce mi sie od początku ją tworzyć...pare pytań: 1)Ale włąsnie jak z ta fryzurą jest, robić ją z mesha czy są jakies patenty na robienie włosów??? 2) jak najlepiej robi się głowy? mesh, spline, czy może nurms? 3) eee co to znaczy \"mało czasu\" bo ja z tym regulaminem to niezabardzo :P:P
Lucas Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 1. Ogólnie są do tego pluginy (np. Shag Hair). Możesz też to zrobić przy pomocy obiektu scatter ale zwykly mesh też może dobrze wyglądać. Do takiego typu włosów jakie robisz ty, mógłbyś spróbować tym ostatnim sposobem ale musisz usatwić jakiś naprawde dobrze wyglądający materiał. 2. Właściwie wszystkie te metody są dobre, kwestia jak komu jest łatwiej. 3. No mało czasu........ bo 13 albo 14 (nie pamiętam dokładnie) jest końcowy termin.
Lucas Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 A i jeszcze taka mała sugestja co do samego modelu: te naramienniki jak na mój gust są trochę za duże, mógłbyś je trochę zmniejszyć, przerobić albo po prostu z nich zrezygnować, zrób jak uważasz.
Blooddragon Napisano 12 Luty 2003 Autor Napisano 12 Luty 2003 wielkie dzieki Lucas, postaram sie cos wymyślić A co do panceża to pomysł był taki jak poniżej, fajnie wygląda animacja rozkładania. tylko że mu łeb przycina :P
Jedrush Napisano 13 Luty 2003 Napisano 13 Luty 2003 w sumie .. jak bedzie ten cyborg w oplakanej sytuacji , to moze po prostu rozlozyc naramienniki i skonczyc ze soba ;D a tak serio ... takie naramienniki byly w advance power armorze w fallot tactic , tamte tez byly sporawe ale bez przesady .... chodzi o to ze jesli sie cyborg wychyli poza punkt rownowagi to niechybnie runie na glebe , nie majac szans zeby wstac po upadku ... a pozatym przez takie rozwiazanie stal sie latwiejszym celem dla wroga ...
Blooddragon Napisano 13 Luty 2003 Autor Napisano 13 Luty 2003 Wiem ,wiem spoko jestem w trakcie projektowania nowego poncerza::cool: A z tym falloutem BOS to to jesteś blisko:) thx [Edited on 13-2-2003 by Blooddragon]
Blooddragon Napisano 13 Luty 2003 Autor Napisano 13 Luty 2003 mam projekt nowych naramienników, te sie nie będą rozkładać i sa \"troche\" lżejsze, niestety reszte korpusu będzie trzeba dopasować. Co myślicie?
wingman Napisano 13 Luty 2003 Napisano 13 Luty 2003 naramienniki sa dobre a jesli chodzi o glowe to jest pelno tutoriali chocizby na stronie Adka a polecam tez tutorial Joanna d\'Arc w którym mozna nauczyc sie kilku innych rzeczy oprócz głowy adres: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp
Blooddragon Napisano 15 Luty 2003 Autor Napisano 15 Luty 2003 Wielkie dzięki za link do tego torturiala Wingman, świetny jest. Narazie mam twarz, mysle że coś z tego będzie, w każdym razie prezentuje sie lepiej niż poprzednia głowa;)
Jedrush Napisano 15 Luty 2003 Napisano 15 Luty 2003 ta... wszyscy tutaj maja shaga freeware ;) a dziala jak normalny ;> wyslal bym CI mojego freewara ale moja skrzynka nie radzi sobie z 6 megowymi pliczkami ;/ zagadaj z klickiem on pewnie znajdzie jakiegos odpoiwedniego freeware dla ciebie ...
Bremen Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 eee...roznica pomiedzy ta glowa a poprzednia jest kolosalna ta jest bomba w porownaniu do tamtej :)...trzymaj taki poziom a bedzie ladny render na bitwe
Blooddragon Napisano 18 Luty 2003 Autor Napisano 18 Luty 2003 Chyba wszystkie elementy zrobie do nowa, ten stary cyborg do niczxego sie nie nadaje:( i jeszcze nie mam za bardzo pomysły na ogólny wygląd.... narazie model prezentuje się tak
bartonfink Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 na obecnym etapie pracka wyglada 100 razy lepiej niz na poczatku pracuj pracuj pracuj
dawid Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 jest ładnie, jak dasz bumpa i jakąś fajną teksturke to bedzie bardzo ładnie
SiD Napisano 21 Luty 2003 Napisano 21 Luty 2003 Jezeli naprawde jstes pocztakujący to ja przy tobie jestem kopciuszkiem człowiek bardzo dobrze modelowane głowy ja mało modeluje głowy ale widze ze chyab musze zacżac jestem ciekaw ile tak gowa zajeła ci czsu ta druga zecz jasna jest bardziej dopracowana niz ta 1 az sie nie chce wierzyc ze tą 1 robiłes ty kiedy tak ładnie zrobiłes te 2 hehe ale oki nezle ci wszystko wyszło heh
Blooddragon Napisano 21 Luty 2003 Autor Napisano 21 Luty 2003 Dzięki SID No wiesz taki początkujący to nie jestem, grafą sie bawie tak od ponad dwóch lat ale z duuuuzymi przerwami... No głowa nawet mi wyszła:D ale to tylko dzięki torturialowi, który dał mi WIngman http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp extra jest, dużo sie nauczyłem. Pierwszą głowe robiłem Nurmsami, zajeło mi to bardzo duzo czaasu...z tego co pamiętam... A ta nowa głowa powstała w dwa wieczory i nawet nie było to takie trudne:) świetny torturial pozdrawiam i poidzenia:)
Blooddragon Napisano 24 Luty 2003 Autor Napisano 24 Luty 2003 Nie zdążyłem na podsumowanie... trudno, miałem ostatnio troche mało czasu, ale projekt chce do konca doprowadzić. Ostatnio bawiłem sie tylko texturami twarzy i wyszło mi cos takiego jak poniżej, mówcie jak coś nie gra!!! Co sie robi z pracami które \"nie zdążyły\" a będa jeszcze robione???:(
Blooddragon Napisano 26 Luty 2003 Autor Napisano 26 Luty 2003 update. texturkami sie nie przejmujcie :D
Rekomendowane odpowiedzi