Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku.

Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować.

 

Pracuje na: 3d max 9

render: V-ray

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz wrzucić mapkę do slotu "opacity". Wrzucasz mapkę w skali szarości, to co jest białe - jest widoczne, to co czarne - staje się przezroczyste. W tym wypadku wystarczy, że zrobisz kopię uśmieszku, wrzucisz go nawet do painta, klikniesz "odwróć kolory" i gotowe, można pakować do slotu "opacity". Białego tła nie będzie, zostanie sam uśmiech i oczy.

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności