myszap Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Witam Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku. Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować. Pracuje na: 3d max 9 render: V-ray Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
natas Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Poczytaj o texturach z kanałem alpha . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Musisz wrzucić mapkę do slotu "opacity". Wrzucasz mapkę w skali szarości, to co jest białe - jest widoczne, to co czarne - staje się przezroczyste. W tym wypadku wystarczy, że zrobisz kopię uśmieszku, wrzucisz go nawet do painta, klikniesz "odwróć kolory" i gotowe, można pakować do slotu "opacity". Białego tła nie będzie, zostanie sam uśmiech i oczy. Pozdrawiam! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Blend material do tego służy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now