Napisano 5 Marzec 201114 l Witam Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku. Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować. Pracuje na: 3d max 9 render: V-ray Pozdrawiam
Napisano 5 Marzec 201114 l Musisz wrzucić mapkę do slotu "opacity". Wrzucasz mapkę w skali szarości, to co jest białe - jest widoczne, to co czarne - staje się przezroczyste. W tym wypadku wystarczy, że zrobisz kopię uśmieszku, wrzucisz go nawet do painta, klikniesz "odwróć kolory" i gotowe, można pakować do slotu "opacity". Białego tła nie będzie, zostanie sam uśmiech i oczy. Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto