Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku.

Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować.

 

Pracuje na: 3d max 9

render: V-ray

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz wrzucić mapkę do slotu "opacity". Wrzucasz mapkę w skali szarości, to co jest białe - jest widoczne, to co czarne - staje się przezroczyste. W tym wypadku wystarczy, że zrobisz kopię uśmieszku, wrzucisz go nawet do painta, klikniesz "odwróć kolory" i gotowe, można pakować do slotu "opacity". Białego tła nie będzie, zostanie sam uśmiech i oczy.

 

Pozdrawiam!

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności