myszap Napisano 5 Marzec 2011 Share Napisano 5 Marzec 2011 Witam Mam problem z nałożeniem texturki, którą stworzylem. Próbuję nałożyć w taki sposób, aby nie bylo widac "tła" owej textury tylko sam uśmiech. Mam nadzieje, że widać o co chodzi na załączonym obrazku. Dodam również, że texturke nakladam przez opcje Diffuse -> Bitmap przypuszczam, że tu tkwi problem, ale nie moge już nic wykombinować. Pracuje na: 3d max 9 render: V-ray Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 5 Marzec 2011 Share Napisano 5 Marzec 2011 Poczytaj o texturach z kanałem alpha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 5 Marzec 2011 Share Napisano 5 Marzec 2011 Musisz wrzucić mapkę do slotu "opacity". Wrzucasz mapkę w skali szarości, to co jest białe - jest widoczne, to co czarne - staje się przezroczyste. W tym wypadku wystarczy, że zrobisz kopię uśmieszku, wrzucisz go nawet do painta, klikniesz "odwróć kolory" i gotowe, można pakować do slotu "opacity". Białego tła nie będzie, zostanie sam uśmiech i oczy. Pozdrawiam! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 5 Marzec 2011 Share Napisano 5 Marzec 2011 Blend material do tego służy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się