Napisano 6 Marzec 201114 l Czy jest tu ktoś komu udało się szczęśliwie zainstalować i przetestować exporter do nowej wersji LuxRendera pod Blender 2.5x? Ja póki co testuję kolejną kombinację kolejnej kompilacji blendera z kolejną wersją exportera i ciągle nie działa. Stosuję się do instrukcji na stronie LR i nic. Sądząc po wypowiedziach na forum: http://www.luxrender.net/forum/viewforum.php?f=11 jestem kolejną z wielu osób napotykających się na ten problem. Może ktoś ma doświadczenie, albo zna jakąś wersję "bundle" gdzie skrypty są dopasowane do wersji blendera i wszystko działa?
Napisano 6 Marzec 201114 l Sam nie probowalem ale na blender cookie jest taki tutorial: http://www.blendercookie.com/2011/02/10/tip-easy-luxrender-install/ pewnie widziales, ale jesli nie to moze na cos sie przyda.
Napisano 6 Marzec 201114 l wersja bundle ;) http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=1650 trzeba dociągnąć tylko luxa i wskazać go :) a jak coś nie działa to czytać uważnie konsole
Napisano 31 Marzec 201114 l Autor Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami. Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu /addons/luxrender/ a w tej wersji są w katalogu /addons_extern/luxrender/ Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga. Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.
Napisano 12 Kwiecień 201113 l Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami. Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu /addons/luxrender/ a w tej wersji są w katalogu /addons_extern/luxrender/ Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga. Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2. Dlatego nie używa się wersji rozwojowych. 2.49 był ukończoną wersją stabilną.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto