Ukko Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Czy jest tu ktoś komu udało się szczęśliwie zainstalować i przetestować exporter do nowej wersji LuxRendera pod Blender 2.5x? Ja póki co testuję kolejną kombinację kolejnej kompilacji blendera z kolejną wersją exportera i ciągle nie działa. Stosuję się do instrukcji na stronie LR i nic. Sądząc po wypowiedziach na forum: http://www.luxrender.net/forum/viewforum.php?f=11 jestem kolejną z wielu osób napotykających się na ten problem. Może ktoś ma doświadczenie, albo zna jakąś wersję "bundle" gdzie skrypty są dopasowane do wersji blendera i wszystko działa?
Nezumi Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Sam nie probowalem ale na blender cookie jest taki tutorial: http://www.blendercookie.com/2011/02/10/tip-easy-luxrender-install/ pewnie widziales, ale jesli nie to moze na cos sie przyda.
szczuro Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 wersja bundle ;) http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=1650 trzeba dociągnąć tylko luxa i wskazać go :) a jak coś nie działa to czytać uważnie konsole
Ukko Napisano 31 Marzec 2011 Autor Napisano 31 Marzec 2011 Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami. Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu /addons/luxrender/ a w tej wersji są w katalogu /addons_extern/luxrender/ Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga. Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.
Kroopson Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami. Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu /addons/luxrender/ a w tej wersji są w katalogu /addons_extern/luxrender/ Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga. Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2. Dlatego nie używa się wersji rozwojowych. 2.49 był ukończoną wersją stabilną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się