Jump to content

LuxRender 0.8 LuxBlend 2.5


Ukko

Recommended Posts

Czy jest tu ktoś komu udało się szczęśliwie zainstalować i przetestować exporter do nowej wersji LuxRendera pod Blender 2.5x? Ja póki co testuję kolejną kombinację kolejnej kompilacji blendera z kolejną wersją exportera i ciągle nie działa. Stosuję się do instrukcji na stronie LR i nic. Sądząc po wypowiedziach na forum:

http://www.luxrender.net/forum/viewforum.php?f=11

 

jestem kolejną z wielu osób napotykających się na ten problem. Może ktoś ma doświadczenie, albo zna jakąś wersję "bundle" gdzie skrypty są dopasowane do wersji blendera i wszystko działa?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami.

 

Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu

/addons/luxrender/

 

a w tej wersji są w katalogu

/addons_extern/luxrender/

 

Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga.

 

Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.

Link to comment
Share on other sites

Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami.

 

Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu

/addons/luxrender/

 

a w tej wersji są w katalogu

/addons_extern/luxrender/

 

Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga.

 

Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.

 

 

Dlatego nie używa się wersji rozwojowych. 2.49 był ukończoną wersją stabilną.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy