Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czy jest tu ktoś komu udało się szczęśliwie zainstalować i przetestować exporter do nowej wersji LuxRendera pod Blender 2.5x? Ja póki co testuję kolejną kombinację kolejnej kompilacji blendera z kolejną wersją exportera i ciągle nie działa. Stosuję się do instrukcji na stronie LR i nic. Sądząc po wypowiedziach na forum:

http://www.luxrender.net/forum/viewforum.php?f=11

 

jestem kolejną z wielu osób napotykających się na ten problem. Może ktoś ma doświadczenie, albo zna jakąś wersję "bundle" gdzie skrypty są dopasowane do wersji blendera i wszystko działa?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami.

 

Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu

/addons/luxrender/

 

a w tej wersji są w katalogu

/addons_extern/luxrender/

 

Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga.

 

Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.

Napisano
Wszystko fajnie, ale jak włączam plugin luxblenda, to mi się pluje, że nie ma pyluxa, choć plik pylux.pyd znajduje się w katalogu ze skryptami.

 

Po za tym według instrukcji na stronie pluginy luxrendera powinny być w katalogu

/addons/luxrender/

 

a w tej wersji są w katalogu

/addons_extern/luxrender/

 

Już zaczynam wysiadać. Wg mnie oprogramowanie 3d służy do modelowania, teksturowania i renderowania, a nie do domyślania się gdzie jest coś pop...e ze strukturą katalogów, gdzie jest niezgodność takiej to a takiej wersji beta blendera z taką to a taką wersją jakiegos polluxa czy innego pytonga.

 

Kombinacja Blender 2.49/LuxRender 0.7 to był taki słodki plugandplay, a teraz zrobili z tego łamigłówkę instalacyjną na miarę Cube2.

 

 

Dlatego nie używa się wersji rozwojowych. 2.49 był ukończoną wersją stabilną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.