Napisano 13 Czerwiec 200420 l Ato mój pierwszy rysunek w 3D. Proszę nie krzyczeć, jestem początkujący Scena ma przedstwiać klatkę schodową widzianą od góry. Proszę o jakieś rady lub [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > SansSerif]
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Daj renderek w troszke mniejszej rozdzialce bo ciezko to ogarnac. narazie jest troszke tego malo zeby cos powiedziec
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor No tak... zapomniałem powiedzieć że to jest jeden ze schodów (pojedyńcza część) A chcę najpierw dopracować jeden stopień do Najlepszego możliwego stanu a dopiero potem przekopiować, dodać bajery. :)
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Kupili dziecku monitor 21 cali i ustawili dużą rozdzielczość ;P Oj... coś dużo osób ostatnio zaczyna.. powodzenia!!
Napisano 13 Czerwiec 200420 l mati: wakacje ;)... co do pracki... to moze od razu skopiuj i pokaz jak to mialoby wygladac?
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Co Ty robiłeś z tymi barierkami, wyglądają jakby miały normalne pomieszane
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor Narysowałem coś w tym stylku: / / \\ \\ (połowa barierki) I zrobiłem mu Lathe
Napisano 13 Czerwiec 200420 l to zobacz że tam w ustaiwniach jest oś po której ma być obrót i sekcja min middle max i tym się pobaw
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Ja to bym wyprofilował te barierki jeszcze raz... a jeśli Ci sie nie chce to spróbuj dać opcje \"Flip Normals\" (czy jakoś tak) w Lathe (chociaż wątpię czy będzie to pomoże tym barierkom).
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Oooo właśnie o to mi chodziło :) (heee tamten post napisałem po fakcie)
Napisano 13 Czerwiec 200420 l jak dla mnie to one sa za grube... sproboj je wyprofilowac jak juz ktos to napisal :D
Napisano 13 Czerwiec 200420 l Autor To będzie duża odległość, wtedy zupełnie inaczej wygąląda i będą poręcze :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)