Skocz do zawartości

Pojazd: Sikorsky UH-60 Black Hawk


safian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na sam początek może ocenię swoją sytuację. Otóż jestem początkującym użytkownikiem programu Maya jak również szeroko pojętego modelingu. Po dwóch modelach stworzonych z pomocą tutoriali myślę, że przyszedł czas na coś poważniejszego. Żyję z nadzieją, że dobrze trafiłem na to forum i pomożecie mi w każdym aspekcie tworzenia mojego projektu.

 

Postanowiłem, że zacznę od czegoś potężniejszego, wymagającego więcej pracy jak i doświadczenia, którego mi brak. Pomysł może i głupi, aczkolwiek wolę zacząć od czegoś konkretnego, aniżeli paru popierdółek. Dobra, przejdźmy do rzeczy.

 

Pojazd, który chcę wymodelować to chyba wszystkim świetnie znany Skiorsky UH-60 potocznie znany jako Black Hawk. Moją koncepcją jest osadzenie go na tle jakiegoś zadymionego od wojny miasteczka afgańskiego, czyli coś w stylu filmu "Helikopter w ogniu". Planuję również dla nauki compositingu zrobić krótką animację z użyciem tego modelu, aczkolwiek to zależy od moich ambicji czy jest mi dany compositing.

 

Oto dotychczasowy efekt mojej pracy:

 

1287932.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJSLBNACOS3UTO6HA&Signature=E2Lt1HplqfDKbeOG4gm71KbYD9s%3D&Expires=1300208400

 

Póki co jak widać za dużo nie ma. Będąc szczerym stanąłem teraz w miejscu i zastanawiam się jak odizolować drzwi i okna. Mój pomysł to ułożyć siatkę i po prostu extractować. Mogę się mylić, więc prosiłbym o Wasze propozycje. Po za tym jak całość na ten moment wygląda z Waszej perspektywy?

 

P.S Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek uwagi, porady oraz krytykę, która jest dla mnie w tym momencie niezbędna.

Edytowane przez safian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cześć. myślę, że jako początkującemu przydałoby Ci się obejrzeć siatki bardziej doświadczonych grafików. spróbuj poszukać wątki o helikopterach choćby na forach CGTalk.