Maczo199 Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 (edytowane) Witam, Od kilku godzin próbuje wymodelować takie autko, no ale coś za bardzo mi nie wychodzi, ale próbuje dalej . SIATKA: SIATKA PO WYGŁADZENIU: Z góry dzięki za pomoc i za komentarze :) Edytowane 22 Marzec 2011 przez Maczo199
Tamyl91 Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 Nie kończ edge loopów w taki sposób, siatka powinna składać się z czworokątów, by pojazd nie wyglądał jak po wypadku
Maczo199 Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 Po usuwałem kilka trójkątów itp., dorobiłem dach i tył. Jak widzicie że jest coś nie tak to piszecie :)
polka dot Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 jak dla mnie idzie Ci całkiem nieźle. pamiętaj - w poly, musisz być bardzo dokładny gdy ustawiasz pozycję poszczególnych edge loopów. płaszczyzna na której się znajdują nie powinna gwałtownie zmieniać kąta nachylenia. zwróć uwagę na powierzchnię tylnych świateł i zderzaka. ta krawędź w 1/3 wysokości od góry jest za ostra. pilnuj takich miejsc a model będzie wyglądał gładko. p.s. znasz narzędzie chamfer edge? pozdrawiam
Maczo199 Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 "znasz narzędzie chamfer edge?" niestety nie, a do czego służy te narzędzie ?
Vega Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu można zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Maczo199 Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 Poprawiłem trochę siatkę, dorobiłem wloty, i baza już prawie skończona. Prosił bym także o pomoc co robić dalej, ponieważ dopiero siedze w maxie 2tyg., i do końca nie wiem od czego zacząć .
MatiSk8 Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Najlepiej pokaż model po nałożeniu MS i nadaj mu jakiś materiał z glossem. Wtedy będzie można wychwycić ewentualne nierówności. Pozbądź się tych wielokątów przy górnych rogach przedniej szyby.
eco Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Wydaje się, że zamierzasz działać metodą jaką prezentuje w swoim wątku kolega Berger więc Twoja baza powinna być skorupą karoserii - bez otworów itp. Trójkątów bym się na tym etapie nie obawiał ponieważ jak skończysz bazę powinieneś ustawić dla każdej charakterystycznej płaszczyzny swojej skorupy odpowiednie Smoothing Groups tak by po użyciu np. Tubro Smooth'a siatka została zagęszczona a krawędzie bryły nadal pozostały ostre- potem je będziesz zaokrąglać np. narzędziem "chamfer edge"
Maczo199 Napisano 22 Marzec 2011 Autor Napisano 22 Marzec 2011 MatiSk8 - Nałożyłem MS x1 i lakier, ale nie wiem czy o to ci chodziło.
eco Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 (edytowane) Zajrzyj do wątku o Mercedesie S-klasse Bergera. On używa opcji "crase" pod MS. Można też wykorzystać grupy wygładzania dla poly na siatce bazowej by po nałożeniu MS otrzymać zagęszczoną siatkę z ostrymi krawędziami bez używania "chamfer egde"- przy czym Crase daje większą kontrolę bo możesz sam ustawiać jego wartości no i jest bardziej przyjazny w stosowaniu niż grupowanie. Edytowane 25 Marzec 2011 przez eco
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się