Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Od kilku godzin próbuje wymodelować takie autko, no ale coś za bardzo mi nie wychodzi, ale próbuje dalej .

 

SIATKA:

74045102.jpg

 

SIATKA PO WYGŁADZENIU:

12765119.jpg

 

Z góry dzięki za pomoc i za komentarze :)

Edytowane przez Maczo199

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie kończ edge loopów w taki sposób, siatka powinna składać się z czworokątów, by pojazd nie wyglądał jak po wypadku

Napisano
  • Autor

Po usuwałem kilka trójkątów itp., dorobiłem dach i tył.

Jak widzicie że jest coś nie tak to piszecie :)

 

jihn.jpg

 

95064403.jpg

Napisano

jak dla mnie idzie Ci całkiem nieźle. pamiętaj - w poly, musisz być bardzo dokładny gdy ustawiasz pozycję poszczególnych edge loopów. płaszczyzna na której się znajdują nie powinna gwałtownie zmieniać kąta nachylenia. zwróć uwagę na powierzchnię tylnych świateł i zderzaka. ta krawędź w 1/3 wysokości od góry jest za ostra. pilnuj takich miejsc a model będzie wyglądał gładko.

 

p.s. znasz narzędzie chamfer edge?

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

"znasz narzędzie chamfer edge?" niestety nie, a do czego służy te narzędzie ?

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu można zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano
  • Autor

Poprawiłem trochę siatkę, dorobiłem wloty, i baza już prawie skończona.

Prosił bym także o pomoc co robić dalej, ponieważ dopiero siedze w maxie 2tyg., i do końca nie wiem od czego zacząć .

 

aaaaxlv.jpg

 

bbbbc.jpg

Napisano

Najlepiej pokaż model po nałożeniu MS i nadaj mu jakiś materiał z glossem. Wtedy będzie można wychwycić ewentualne nierówności.

 

Pozbądź się tych wielokątów przy górnych rogach przedniej szyby.

Napisano

Wydaje się, że zamierzasz działać metodą jaką prezentuje w swoim wątku kolega Berger więc Twoja baza powinna być skorupą karoserii - bez otworów itp. Trójkątów bym się na tym etapie nie obawiał ponieważ jak skończysz bazę powinieneś ustawić dla każdej charakterystycznej płaszczyzny swojej skorupy odpowiednie Smoothing Groups tak by po użyciu np. Tubro Smooth'a siatka została zagęszczona a krawędzie bryły nadal pozostały ostre- potem je będziesz zaokrąglać np. narzędziem "chamfer edge"

Napisano

Zajrzyj do wątku o Mercedesie S-klasse Bergera. On używa opcji "crase" pod MS. Można też wykorzystać grupy wygładzania dla poly na siatce bazowej by po nałożeniu MS otrzymać zagęszczoną siatkę z ostrymi krawędziami bez używania "chamfer egde"- przy czym Crase daje większą kontrolę bo możesz sam ustawiać jego wartości no i jest bardziej przyjazny w stosowaniu niż grupowanie.

Edytowane przez eco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności