Napisano 17 Marzec 201114 l Witam, 聽 Od kilku godzin pr贸buje wymodelowa膰 takie autko, no ale co艣 za bardzo mi nie wychodzi, ale pr贸buje dalej . 聽 SIATKA: 聽 SIATKA PO WYG艁ADZENIU: 聽 Z g贸ry dzi臋ki za pomoc i za komentarze :) Edytowane 22 Marzec 201114 l przez Maczo199
Napisano 17 Marzec 201114 l Nie ko艅cz edge loop贸w w taki spos贸b, siatka powinna sk艂ada膰 si臋 z czworok膮t贸w, by pojazd nie wygl膮da艂 jak po wypadku
Napisano 17 Marzec 201114 l Autor Po usuwa艂em kilka tr贸jk膮t贸w itp., dorobi艂em dach i ty艂. Jak widzicie 偶e jest co艣 nie tak to piszecie :) 聽 聽
Napisano 17 Marzec 201114 l jak dla mnie idzie Ci ca艂kiem nie藕le. pami臋taj - w poly, musisz by膰 bardzo dok艂adny gdy ustawiasz pozycj臋 poszczeg贸lnych edge loop贸w. p艂aszczyzna na kt贸rej si臋 znajduj膮 nie powinna gwa艂townie zmienia膰 k膮ta nachylenia. zwr贸膰 uwag臋 na powierzchni臋 tylnych 艣wiate艂 i zderzaka. ta kraw臋d藕 w 1/3 wysoko艣ci od g贸ry jest za ostra. pilnuj takich miejsc a model b臋dzie wygl膮da艂 g艂adko. 聽 p.s. znasz narz臋dzie chamfer edge? 聽 pozdrawiam
Napisano 17 Marzec 201114 l Autor "znasz narz臋dzie chamfer edge?" niestety nie, a do czego s艂u偶y te narz臋dzie ?
Napisano 18 Marzec 201114 l Witam, prosz臋 zmieni膰 nazw臋 tematu na zgodn膮 z regulaminem dzia艂u WIP. Nazw臋 tematu mo偶na zmieni膰 edytuj膮c pierwszy post. Edycja -> Wy艣lij (Zaawansowane).
Napisano 20 Marzec 201114 l Autor Poprawi艂em troch臋 siatk臋, dorobi艂em wloty, i baza ju偶 prawie sko艅czona. Prosi艂 bym tak偶e o pomoc co robi膰 dalej, poniewa偶 dopiero siedze w maxie 2tyg., i do ko艅ca nie wiem od czego zacz膮膰 . 聽 聽
Napisano 20 Marzec 201114 l Najlepiej poka偶 model po na艂o偶eniu MS i nadaj mu jaki艣 materia艂 z glossem. Wtedy b臋dzie mo偶na wychwyci膰 ewentualne nier贸wno艣ci. 聽 Pozb膮d藕 si臋 tych wielok膮t贸w przy g贸rnych rogach przedniej szyby.
Napisano 20 Marzec 201114 l Wydaje si臋, 偶e zamierzasz dzia艂a膰 metod膮 jak膮 prezentuje w swoim w膮tku kolega Berger wi臋c Twoja baza powinna by膰 skorup膮 karoserii - bez otwor贸w itp. Tr贸jk膮t贸w bym si臋 na tym etapie nie obawia艂 poniewa偶 jak sko艅czysz baz臋 powiniene艣 ustawi膰 dla ka偶dej charakterystycznej p艂aszczyzny swojej skorupy odpowiednie Smoothing Groups tak by po u偶yciu np. Tubro Smooth'a siatka zosta艂a zag臋szczona a kraw臋dzie bry艂y nadal pozosta艂y ostre- potem je b臋dziesz zaokr膮gla膰 np. narz臋dziem "chamfer edge"
Napisano 22 Marzec 201114 l Autor MatiSk8 - Na艂o偶y艂em MS x1 i lakier, ale nie wiem czy o to ci chodzi艂o. 聽 聽
Napisano 25 Marzec 201114 l Zajrzyj do w膮tku o Mercedesie S-klasse Bergera. On u偶ywa opcji "crase" pod MS. Mo偶na te偶 wykorzysta膰 grupy wyg艂adzania dla poly na siatce bazowej by po na艂o偶eniu MS otrzyma膰 zag臋szczon膮 siatk臋 z ostrymi kraw臋dziami bez u偶ywania "chamfer egde"- przy czym Crase daje wi臋ksz膮 kontrol臋 bo mo偶esz sam ustawia膰 jego warto艣ci no i jest bardziej przyjazny w stosowaniu ni偶 grupowanie. Edytowane 25 Marzec 201114 l przez eco
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto