Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprościej. Zrób kroplę ręcznie. Wyznacz z powierzchni ścieżkę po której ma łza spływać, a potem nadaj tej kropli ruch po tym wcześniej wyznaczonym splajnie. No i tyle.

Napisano
  • Autor

krople tak zrobię ale to nie będzie żadna animacja... Wsumie to chcę zrobić przedmiot jakby \"mokry\" coś takiego jakbyśmy wystawili jakiś przedmiot na deszcz... coś takiego :)

Napisano

Tak sobie chodze po starych postach i chętnie dorzuce iż też chciałbym wiedzieć dokładniej jak to zrobić (może jakieś meta cząsteczki)

Napisano

Witam, ja w sumie w tej samej sprawie, tylko chodzi mi o strumyczki wody cieknącej po słupie. Nie chodzi mi o animację, ale o obraz statyczny. Niżej zamieszczam screen słupa, po którym ma ta woda cieknąć.

Swietlik, może znalazłeś już coś , bo ja nie mogę znaleźć. Dzięki.

Napisano

Woda cieknąca po słupie - sama wode zrob z morfowanych dwoch lub wiecej obiektow (z ta sama iloscia scianke oczywiscie) dodatkowo animuj UVW Gizmo odpowiedniej bumpmapy stanowiacej smugi \"sciezki\" splywajacej wody...

 

Taki pomysl przyszedl mi niemal natychmiast po przeczytaniu. Ale niech mnie w razie czego skoryguja animatorzy odpowiadajacy na ten post:)

 

pozdr

Napisano

Jeśli to ma być still to można mapami załatwić. Batou tak zrobił przy swoim mustangu;) Na pewno trza pokombinować z mapami w slocie reflection i bump.

Napisano

Jest wiele sposobów. Może prosty i szybki:

 

Zrób parę splinów wzdłuż kolumny, spuść nieregularnie proste kulki po nich (dużo małych) i zamień całość na bloba.

Napisano

Kropelki dzisiaj opracowałem taki system kropelek.

Nie wyglądają zbyt realistycznie ale jeśli nadać im odpowiedni kształt i materiał oraz dać odpowiednią ilości chyba było by dobrze.

Napisano

Coś takiego to zwykłym scatterem można zrobić:) Trzeba zrobić model kropli, nałożyć odpowiedni materiał, a potem z menu \"compound\" wybrać scatter. I włala.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności