Gość nolliesalto Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Witam. Mam problem, jak w załączonym obrazku. Na szybach pojawiają mi się plamy światła. Wydaję mi się, że biorą się one od odbić od szyby, która znajduję się po drugiej stronie budynku. Szkło ma grubość 1 cm. Scena została zrobiona w 3ds na vray'u, oświetlona vray sun'em. Jeżeli ktoś ma pomysł skąd się mogą brać te paskudne plamy i jak się ich pozbyć, ogromnie proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki.
polka dot Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 cześć, używasz materiałów VRaya? te plamy nie wyglądają mi znajomo, ciężko ocenić co może je powodować. z której wersji VRaya korzystasz? spróbuj zaznaczyć Sub-Pixel Mapping i Clamp Output w zakładce Color Mapping. pozdrawiam
gientekwl Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 przyczyn może być na prawdę sporo. Zła skala, niezmapowane obiekty, wszystkie obiekty odsunięte mocno od środka siatki, włączone kaustyki, błędy w materiałach - dziwne wartości typu 0,8547 itd.
Gość nolliesalto Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Wielkie dzięki za pomoc. Okazało się,że nie wyłączyłem widoczności słońca w sky:) Pozdrawiam serdecznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się