Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam problem, jak w załączonym obrazku. Na szybach pojawiają mi się plamy światła. Wydaję mi się, że biorą się one od odbić od szyby, która znajduję się po drugiej stronie budynku. Szkło ma grubość 1 cm. Scena została zrobiona w 3ds na vray'u, oświetlona vray sun'em. Jeżeli ktoś ma pomysł skąd się mogą brać te paskudne plamy i jak się ich pozbyć, ogromnie proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć,

 

używasz materiałów VRaya? te plamy nie wyglądają mi znajomo, ciężko ocenić co może je powodować. z której wersji VRaya korzystasz? spróbuj zaznaczyć Sub-Pixel Mapping i Clamp Output w zakładce Color Mapping.

 

pozdrawiam

Napisano

przyczyn może być na prawdę sporo.

Zła skala, niezmapowane obiekty, wszystkie obiekty odsunięte mocno od środka siatki, włączone kaustyki, błędy w materiałach - dziwne wartości typu 0,8547 itd.

Napisano

Wielkie dzięki za pomoc. Okazało się,że nie wyłączyłem widoczności słońca w sky:)

Pozdrawiam serdecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności