Guest nolliesalto Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Witam. Mam problem, jak w załączonym obrazku. Na szybach pojawiają mi się plamy światła. Wydaję mi się, że biorą się one od odbić od szyby, która znajduję się po drugiej stronie budynku. Szkło ma grubość 1 cm. Scena została zrobiona w 3ds na vray'u, oświetlona vray sun'em. Jeżeli ktoś ma pomysł skąd się mogą brać te paskudne plamy i jak się ich pozbyć, ogromnie proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 cześć, używasz materiałów VRaya? te plamy nie wyglądają mi znajomo, ciężko ocenić co może je powodować. z której wersji VRaya korzystasz? spróbuj zaznaczyć Sub-Pixel Mapping i Clamp Output w zakładce Color Mapping. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
wycior Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 te plamy fajnie wyglądają - zostaw je:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gientekwl Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 przyczyn może być na prawdę sporo. Zła skala, niezmapowane obiekty, wszystkie obiekty odsunięte mocno od środka siatki, włączone kaustyki, błędy w materiałach - dziwne wartości typu 0,8547 itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rly Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Sprobuj zaznaczyc slonce i sky jako invisible. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nolliesalto Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Wielkie dzięki za pomoc. Okazało się,że nie wyłączyłem widoczności słońca w sky:) Pozdrawiam serdecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now