Napisano 27 Marzec 201114 l kiedy używam GoZ, jako eksporter do maxa, w maksie wraz z zastąpieniem starego modelu przez nowy, automatycznie zmienia się render na Mental Ray. Jaki może być powód tego, że program sam decyduje który render będzie dla mnie najlepszy? No i jak to zmienić, żeby tego nie robił?
Napisano 27 Marzec 201114 l GoZ chyba od razu ustawia sobie materiał mental raya z twoich teksturek. Nie wiem czy da się wyłączyć eksport materiału bo nie używam ale to pewnie to.
Napisano 27 Marzec 201114 l Autor coś tam powyłączałem w mat. eksporcie, w ustawieniach importu w maksie też. Rzecz jasna to nic nie dało. Co do materiału, to max przerabia shader zbruszowy na zwykły, standardowy, a nie na mentalowy, i dlatego dziwi mnie skąd tu nagle mi się mental wykłada.
Napisano 3 Kwiecień 201114 l Ale jak wejdziesz w materiale "Standart" do zakładki "MentalRay Connection" to zobaczysz że umieszcza tam też Displacement Mapę. Żeby to wyłączyć trzebaby pewnie jakiś plik ze skryptem edytować, myślę że znajdziesz poradnik.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto