Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

kiedy używam GoZ, jako eksporter do maxa, w maksie wraz z zastąpieniem starego modelu przez nowy, automatycznie zmienia się render na Mental Ray.

Jaki może być powód tego, że program sam decyduje który render będzie dla mnie najlepszy? No i jak to zmienić, żeby tego nie robił?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

GoZ chyba od razu ustawia sobie materiał mental raya z twoich teksturek. Nie wiem czy da się wyłączyć eksport materiału bo nie używam ale to pewnie to.

Napisano

coś tam powyłączałem w mat. eksporcie, w ustawieniach importu w maksie też. Rzecz jasna to nic nie dało. Co do materiału, to max przerabia shader zbruszowy na zwykły, standardowy, a nie na mentalowy, i dlatego dziwi mnie skąd tu nagle mi się mental wykłada.

Napisano

Ale jak wejdziesz w materiale "Standart" do zakładki "MentalRay Connection" to zobaczysz że umieszcza tam też Displacement Mapę.

Żeby to wyłączyć trzebaby pewnie jakiś plik ze skryptem edytować, myślę że znajdziesz poradnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności