mihpolak Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 kiedy używam GoZ, jako eksporter do maxa, w maksie wraz z zastąpieniem starego modelu przez nowy, automatycznie zmienia się render na Mental Ray. Jaki może być powód tego, że program sam decyduje który render będzie dla mnie najlepszy? No i jak to zmienić, żeby tego nie robił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 GoZ chyba od razu ustawia sobie materiał mental raya z twoich teksturek. Nie wiem czy da się wyłączyć eksport materiału bo nie używam ale to pewnie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihpolak Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 coś tam powyłączałem w mat. eksporcie, w ustawieniach importu w maksie też. Rzecz jasna to nic nie dało. Co do materiału, to max przerabia shader zbruszowy na zwykły, standardowy, a nie na mentalowy, i dlatego dziwi mnie skąd tu nagle mi się mental wykłada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ale jak wejdziesz w materiale "Standart" do zakładki "MentalRay Connection" to zobaczysz że umieszcza tam też Displacement Mapę. Żeby to wyłączyć trzebaby pewnie jakiś plik ze skryptem edytować, myślę że znajdziesz poradnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now