mihpolak Napisano 27 Marzec 2011 Share Napisano 27 Marzec 2011 kiedy używam GoZ, jako eksporter do maxa, w maksie wraz z zastąpieniem starego modelu przez nowy, automatycznie zmienia się render na Mental Ray. Jaki może być powód tego, że program sam decyduje który render będzie dla mnie najlepszy? No i jak to zmienić, żeby tego nie robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Marzec 2011 Share Napisano 27 Marzec 2011 GoZ chyba od razu ustawia sobie materiał mental raya z twoich teksturek. Nie wiem czy da się wyłączyć eksport materiału bo nie używam ale to pewnie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 27 Marzec 2011 Autor Share Napisano 27 Marzec 2011 coś tam powyłączałem w mat. eksporcie, w ustawieniach importu w maksie też. Rzecz jasna to nic nie dało. Co do materiału, to max przerabia shader zbruszowy na zwykły, standardowy, a nie na mentalowy, i dlatego dziwi mnie skąd tu nagle mi się mental wykłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Ale jak wejdziesz w materiale "Standart" do zakładki "MentalRay Connection" to zobaczysz że umieszcza tam też Displacement Mapę. Żeby to wyłączyć trzebaby pewnie jakiś plik ze skryptem edytować, myślę że znajdziesz poradnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się