elemeledutky Napisano 27 Marzec 2011 Share Napisano 27 Marzec 2011 (edytowane) Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny.. Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba.. W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:> Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny.. Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba.. W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:> oto przykład: http://img690.imageshack.us/i/maxql.jpg/ Edytowane 28 Marzec 2011 przez elemeledutky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 29 Marzec 2011 Autor Share Napisano 29 Marzec 2011 Pomoże ktoś ?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 1 Kwiecień 2011 Share Napisano 1 Kwiecień 2011 Dziwny problem, nie spotkałem się. Dziwi mnie też to że masz reference cordinate system "rectangle" zamiast view czy cokolwiek innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Kwiecień 2011 Share Napisano 1 Kwiecień 2011 Bo kliknął pick na dole listy wyboru i teraz ma ustawione według obiektu.Stąd pewnie problem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 1 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2011 w reference jest rectangle, bo starałem się pobrać układ odniesienia z prawidłowo narysowanego prostokąta (po wcześniejszym sprawdzeniu opcji view, world itd). Sprawa już właściwie nie aktualna, pobrałem rcs z prawidlowo narysowanej siatki i działa jak trzeba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 1 Kwiecień 2011 Share Napisano 1 Kwiecień 2011 Niezłe echo masz w pokoju. Zmień okład odniesienia na "World", a jak nie zadziała: 1. Otwórz nową scenę, 2. Merge obiektów ze starej. 3. Więcej nie klikaj "cosia" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2011 1. co masz na myśli pisząc echo :> 2. rzeczywiście merge wszystkich obiektów jest rowniez jakims rozwiazaniem, dzieki 3. postaram się.. rzadziej to robić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Command panel-> Utilities-> Reset XForm-> Reset selected-> Convert to editable poly. Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi