Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

 

oto przykład:

http://img690.imageshack.us/i/maxql.jpg/

 

 

maxql.jpg

Edytowane przez elemeledutky
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w reference jest rectangle, bo starałem się pobrać układ odniesienia z prawidłowo narysowanego prostokąta (po wcześniejszym sprawdzeniu opcji view, world itd).

Sprawa już właściwie nie aktualna, pobrałem rcs z prawidlowo narysowanej siatki i działa jak trzeba :)

Napisano

Niezłe echo masz w pokoju.

 

Zmień okład odniesienia na "World", a jak nie zadziała:

 

1. Otwórz nową scenę,

2. Merge obiektów ze starej.

3. Więcej nie klikaj "cosia" :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności