Jump to content

przywrócenie domyślnego ucsa/pivota


elemeledutky

Recommended Posts

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

 

oto przykład:

http://img690.imageshack.us/i/maxql.jpg/

 

 

maxql.jpg

Edited by elemeledutky
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

w reference jest rectangle, bo starałem się pobrać układ odniesienia z prawidłowo narysowanego prostokąta (po wcześniejszym sprawdzeniu opcji view, world itd).

Sprawa już właściwie nie aktualna, pobrałem rcs z prawidlowo narysowanej siatki i działa jak trzeba :)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy