Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

Podczas robienia modelu, prawdopodobnie coś kliknąłem i teraz chcąc narysować przykładowo kształt prostokąta w viewporcie w widoku z góry, max rysuje mi taki prostokąt ale obrócony o jakąś wartość względem globalnego układu współrzędnych. W reference cordinate system mam ustawione view. Po kliknięciu na stworzony już obiekt, okazuje się że pivot jest całkiem inny niż globalny..

Po otworzeniu nowego (czystego) pliku maxa kształty i bryłki rysują się jak trzeba..

W jaki sposób przywrócić domyślny ucs?:>

 

oto przykład:

http://img690.imageshack.us/i/maxql.jpg/

 

 

maxql.jpg

Edytowane przez elemeledutky

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwny problem, nie spotkałem się. Dziwi mnie też to że masz reference cordinate system "rectangle" zamiast view czy cokolwiek innego.

Napisano

Bo kliknął pick na dole listy wyboru i teraz ma ustawione według obiektu.Stąd pewnie problem:)

Napisano
  • Autor

w reference jest rectangle, bo starałem się pobrać układ odniesienia z prawidłowo narysowanego prostokąta (po wcześniejszym sprawdzeniu opcji view, world itd).

Sprawa już właściwie nie aktualna, pobrałem rcs z prawidlowo narysowanej siatki i działa jak trzeba :)

Napisano

Niezłe echo masz w pokoju.

 

Zmień okład odniesienia na "World", a jak nie zadziała:

 

1. Otwórz nową scenę,

2. Merge obiektów ze starej.

3. Więcej nie klikaj "cosia" :)

Napisano
  • Autor

1. co masz na myśli pisząc echo :>

2. rzeczywiście merge wszystkich obiektów jest rowniez jakims rozwiazaniem, dzieki

3. postaram się.. rzadziej to robić ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności