rasq Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam, mój pierwszy wpis na tym forum i już od razu narażam się na ostrzał krytyki. Jednak o to chodzi aby się rozwijać, proszę zatem o zerknięcie na to: Samochód demo01 Powyższy link prowadzi do RT symulacji w Unity3D, proszę o komentarze i opinie. Demo wykonane wraz z kolegą. Tutaj jeszcze druga wersja, z nieoptymalizowanym samochodem. Samochód demo02 Jeszcze dodam iż nie ma tutaj żadnych wypalanych tekstur oraz lightmap aby nie psuć odbioru całości. Edytowane 12 Kwiecień 2011 przez rasq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 fajna scenka, samochod daje rade, ale scenka naprawde fajnie wyglada..szczegolnie ze to unity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Scena super, w sumie dzięki unity na prawdę fajnie i szybko można przedstawiać modele. Auto troszeczkę bez detalu jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasq Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Dodam tylko, że to demka robione "na szybko" stąd brak interaktywności, główny nacisk położony na postproces. Pierwszy samochód ma ograniczony detal z powodu optymalizacji, drugi już nie (aczkolwiek nie jest skończony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 (edytowane) no i w koncu, witamy na tym "juz nie w swietnosci jak kiedys" forum, ale zawsze mozna cos wrzucic, moja opinie znasz na temat demek, wgniataja w fotel e: daj jakiegos thumbnaila Edytowane 11 Kwiecień 2011 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 mannnnn, chodzi o ikonke wczesniej w wyborze watku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasq Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2011 mannnnn, chodzi o ikonke wczesniej w wyborze watku :] ok, z tym że jeszcze nie obadałem tego forum do końca :P Ale się zrehabilituje już za chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasq Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2011 No to dla tych którzy nie mają jak uruchomić dema, kilka screenów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekkie Napisano 3 Maj 2011 Share Napisano 3 Maj 2011 Sceny naprawdę super super, ale czas ładowania wydaje się nieproporcjonalny do zawartości i wystawia użytkownika na poważną próbę cierpliwości. Zatem przydałby się jakaś animacja w czasie ładowania, czy też level ładujący wzorem loaderów we Flashu. Jeżeli rzeczywiście nie ma tam lightmap - to skądże bierze się taka objętość pliku? A lightmapy byłyby jaknajbardziej na miejscu, skoro scena jest statyczna, bo z FPS jest naprawdę słabo. A poza tym fantastycznie. Pozdrawiam, tomekkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasq Napisano 3 Maj 2011 Autor Share Napisano 3 Maj 2011 Rozmiar sceny to koło 20MB... dużo to czy mało... nie wiem... lightmap nie ma bo scena mam nadzieję będzie dynamiczna... jak tylko uporam się z tym co chcę w niej zawrzeć... lightmapy to doskonały pomysł... jednak podejrzewam że całość była by nieco większa... jeszcze z nimi... :( fajnie że się podoba... niestety jest tam wiele braków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekkie Napisano 5 Maj 2011 Share Napisano 5 Maj 2011 (edytowane) Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów. Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku var on: boolean = true; if (GUI.Button(.....) { on = !on; GameObject1.active = on; GameObject2.active = !on; } - żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy. Edytowane 5 Maj 2011 przez tomekkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasq Napisano 11 Maj 2011 Autor Share Napisano 11 Maj 2011 Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów. Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku var on: boolean = true; if (GUI.Button(.....) { on = !on; GameObject1.active = on; GameObject2.active = !on; } - żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy. Zgadzam się, ale nie miałem jeszcze czasu tego zrobić... nie będziemy się tutaj bawić też w ładowanie takiej porcji na jeden raz. Właśnie kończę podwaliny pod streaming assetów na moje potrzeby. Dynamiczna w znaczeniu oświetlenia... zmiana pory dnia, oświetlenie hali i z samochodów itp... Niestety same samochody wymagają jeszcze odrobiny pracy w optymalizację siatki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się