rasq Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 (edited) Witam, mój pierwszy wpis na tym forum i już od razu narażam się na ostrzał krytyki. Jednak o to chodzi aby się rozwijać, proszę zatem o zerknięcie na to: Samochód demo01 Powyższy link prowadzi do RT symulacji w Unity3D, proszę o komentarze i opinie. Demo wykonane wraz z kolegą. Tutaj jeszcze druga wersja, z nieoptymalizowanym samochodem. Samochód demo02 Jeszcze dodam iż nie ma tutaj żadnych wypalanych tekstur oraz lightmap aby nie psuć odbioru całości. Edited April 12, 2011 by rasq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 fajna scenka, samochod daje rade, ale scenka naprawde fajnie wyglada..szczegolnie ze to unity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manver Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Scena super, w sumie dzięki unity na prawdę fajnie i szybko można przedstawiać modele. Auto troszeczkę bez detalu jak dla mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasq Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Dodam tylko, że to demka robione "na szybko" stąd brak interaktywności, główny nacisk położony na postproces. Pierwszy samochód ma ograniczony detal z powodu optymalizacji, drugi już nie (aczkolwiek nie jest skończony). Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 (edited) no i w koncu, witamy na tym "juz nie w swietnosci jak kiedys" forum, ale zawsze mozna cos wrzucic, moja opinie znasz na temat demek, wgniataja w fotel e: daj jakiegos thumbnaila Edited April 11, 2011 by plasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 mannnnn, chodzi o ikonke wczesniej w wyborze watku :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasq Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 mannnnn, chodzi o ikonke wczesniej w wyborze watku :] ok, z tym że jeszcze nie obadałem tego forum do końca :P Ale się zrehabilituje już za chwilę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasq Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 No to dla tych którzy nie mają jak uruchomić dema, kilka screenów: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekkie Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Sceny naprawdę super super, ale czas ładowania wydaje się nieproporcjonalny do zawartości i wystawia użytkownika na poważną próbę cierpliwości. Zatem przydałby się jakaś animacja w czasie ładowania, czy też level ładujący wzorem loaderów we Flashu. Jeżeli rzeczywiście nie ma tam lightmap - to skądże bierze się taka objętość pliku? A lightmapy byłyby jaknajbardziej na miejscu, skoro scena jest statyczna, bo z FPS jest naprawdę słabo. A poza tym fantastycznie. Pozdrawiam, tomekkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasq Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Rozmiar sceny to koło 20MB... dużo to czy mało... nie wiem... lightmap nie ma bo scena mam nadzieję będzie dynamiczna... jak tylko uporam się z tym co chcę w niej zawrzeć... lightmapy to doskonały pomysł... jednak podejrzewam że całość była by nieco większa... jeszcze z nimi... :( fajnie że się podoba... niestety jest tam wiele braków... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekkie Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 (edited) Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów. Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku var on: boolean = true; if (GUI.Button(.....) { on = !on; GameObject1.active = on; GameObject2.active = !on; } - żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy. Edited May 5, 2011 by tomekkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasq Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów. Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku var on: boolean = true; if (GUI.Button(.....) { on = !on; GameObject1.active = on; GameObject2.active = !on; } - żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy. Zgadzam się, ale nie miałem jeszcze czasu tego zrobić... nie będziemy się tutaj bawić też w ładowanie takiej porcji na jeden raz. Właśnie kończę podwaliny pod streaming assetów na moje potrzeby. Dynamiczna w znaczeniu oświetlenia... zmiana pory dnia, oświetlenie hali i z samochodów itp... Niestety same samochody wymagają jeszcze odrobiny pracy w optymalizację siatki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now