Skocz do zawartości

Scena3d: Wrak


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Za dużo PS, wlasciwie to powinieneś zamieścić w 2D artwork, no chyba że poczyniłeś jakieś niesamowite sztuczki w 3D (jakies filtry czy ki h..), scena za bardzo nieczytelna, jakby pokazać mały jej fragmen (np 1/4 obrazka) to trudno jest sie domyslić czy to jest woda czy coś tam.

 

Jeśli ta kaustyka jest real (brazilek albo mental ect) to musialo ci się to wiekami lyczyć :D:D a jeśli PS to nie hmmm.

 

No i ostatnie, skałka, cy tam roślinki po prawej to płaska mapka prawda??

 

POZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

giegu-->OK po koleji,

Niestety pracka jest w 3d, miss, ale ostateczna obrobka to 2d.

Kaustyka,,, niestety tez miss, chyba jestes z pokolenia ktore idzie na latwizne i wszytko co sie da zwalasz na program, fakt caustyke da sie osiagnac Vrayem i brazilem ale po co? ? ? ? ? ? ?, nie latwiej rzucic slajdem na swiatlo?, mapujesz swiatlo slajdem i masz caustyke latwe proste i oszczedne, program do robienia map caustycznych znalazlem w necie jest free, jest slaby ale po dwoch blurach w ps da sie zyc: ]

Roslinki, ok wyjawie tajemnice,,, hehe jesli juz i tak wszyscy tego nei znaja, ale ok, Robisz tak bierzesz sobie 1 kulke geosferyczna, tniesz na pol modyfikujesz greeblem aby byly tak jakby wybrzuszenia narzucasz smootha i na to Vraydisplacement z wlasna mapa z ps, wazne by byla dosc poszarpana i nieregolarna wtedy wychodza takei fajne korale: ]

Nieczytelnosc,,, moze tu masz racje bo jest nieczytelne,

 

http://www.3dr.megakonta.net/warsztaty3d/sag/showwork.php?user=KoMic&tytul=Dno1 wersja bez textor,,,

OK koniec zlosliwosci, ale nie dziw sie troche mnei wkurza czasem takie bezsensowne exterminowanie i weszenie czarownic, fakt ze pracka dostala retusz 2d, ale to tylko ze wzgledow estetycznych i ekonomicznych. W ps skontrastowalem jasnosc wody w tle dodalem w rogu fale i ryby, oraz te glony na barierkach, kilka blurow noise i scharp i jest gotowe,, a no o literkach bym zapomnial...

 

 

Ogolnie dzieki za komentarze, sprobuje jeszcze poprawic co nieco, ale sesja rulez: ] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mi sie podoba ten rysunek, sam kiedys modelowalem identyczna scena, ale z innego ujecia i utknalem na wraku (owczesne parametry kompa mi na to nie pozwolily);

z tego co pamietam z innego Wip\'a (samolot - zdaje sie Twoj, choc pewien nie jestem) to nie masz super maszyny, co sprawia ze dla mnie ten rysunek jest jeszcze ladniejszym i jestem pelen podziwu, choc mam jedno ale... refleksy mi sie nie podobaja na dnie morza (calkiem na dole); ale ogolne wrazenie - dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiści etroszkę za dużo retuszu.. i hmm tekstura za mało konretna.. tak an prawdęsam model teżmógłbyś troszkę mocniej zdetalizowaćale tylko miejscami.. jakość , a raczej ustawienia renderu teżmnie nie zadowalają.. dodałbym troszkę głębi.. zastosowałjakiś podziałkompozycyjny cieniem.. wszystko strasznie rozmyte.. i mydlane.. chociaż w tym momencie ciężko powiedzieć czym jest render a czym retusz w ps..pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

retusz to retusz.. podciągnięcie krawędzi.. lekkie wyczyszczenie..poprawinie bluru, czy też saturacja..to miałem na myśli .. ale dla mnie przemalowywanie tekstur wprost na renderze, czy poprostu tzw paćkanie pędzlem dla zatuszowania błedów to już trochę zawiele .. w końcu to 2d czy 3d.. moim zdaniem render zyskałby wiele gdyby chociaż same teksturki nie były poprawiane w szopku.. przez to przemalowywanie traci sę poczucie przestrzenii i to barzdiej wprowadza w błąd aniżeli pomaga.. sory ale to moje zdanie na temat technicznych uwag

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie cala ta zabawa w ps ma poprostu nadgonic braki w maxie, oczywiscie dalo by sie osiagnac moze taki sam efekt w czystym srodowisku 3d, ale po co, rownie dobrze mozna by zrobic to w paintcie. Dla mnei liczy sie efekt, jesli pracka jest ladna to jest ladna i tyle i nie ma co sie czepiac co jest 3d a co ps. mox tych obydwu programow dopiero daje pozadny efekt, Nie wiem,,ehhh jakos nie zalezalo mi aby sie narobic przy tym neiwiadomo jak dlugo zeby tyko powiedziec zrobilem to w 3d, Ja w tej chwili mowie ze zrobilem i sam to zrobilem, mi to wystarcza satysfakcja jest i kropa: ], pozdro

 

PS. sprobujcie popatrzec na to jak na obrazek a nie jak na mrace 3d czy 2d... efekt jest najwazniejszy...jesli sie podoba to si eciesze jesli nei to triodno niezadowole wszytkich,,, jeszcze raz pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie dociekam co jest jak..tylko że postrzeganie przestrzeni przez ten retusz zatraca się i gubią się plany i płaszczyzny.. no ale nie ma co ..koniec rozmowy.. jest jak jest a następnym razem napewnio bęedzie lepiej.. sam też nie jestem zwolennikiem poprawiania zamkniętych racek tak że mogę tylko zachęcić do zrobienia następnej

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie to wyszło.. mi się podoba.. ten fiolet i malarski charakter nadaje pracy taki bajkowy klimat... mogłoby to tobić za scenografię to jakiejś animy ze spokojem.. może troszkę zbyt płaskie, a dlaczego?

a) nie ma takiej oceanicznej głębi, gdzie światła jest mało, a ściana wody skraca widoczność dramatycznie

b) jest bardzo jasno a światło wypełnia wszystie plany (nawet tło) co sugeruje że wrak jest bardzo płytko i światło słoneczne może spokojnie sobie świecić... a woda jak kryształ.... no wrażenie ciut kosmiczne ale przyjemne...

Brakuje mi natomiast jakiegoś sensu... czegoś co by było jakimś punktem kulminacyjnym pracki.... czegoś co przyciągnie mocniej uwagę.. jakiś akcent by się może przydał. Bo w takim wydaniu to może robić za tło. Ładne tło wprawdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tym optymistycznym akcentem konczymy rosprawy na temat retuszu, karzdy zrobi i tak jakbedzie chcial,

sith_LORD--> masz racje troche sie to zatraca, a nawet mocno, mozna sie pogubic i dziekuje za zachete,, pewnie skozystam: ]

 

Kris_R-->bajkowy kimat i spokuj,,, Racja panie Kris_R bo taki jest temat konkursu w jakim to wystawilem \"miejsca w ktorych zatrzymal sie czas\", co do wody i swiatla, to nie wpadlem na to co ty, masz racje, ale nie wiem czy to juz zmienie jak napisal sith_LORD \"następnym razem napewnio bęedzie lepiej.. \"

 

pozdrawiam wszytkich i zycze tylko udanych projektow cze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoMiC -> po to sa causticsy w brazilach i vrayach zeby ich uzywac. A ze robi sie latwo to nie znaczy nie to juz cos gorszego od slajda. Pozatym wrak to taka kupa jakby bezksztaltna, malo ciekawa.

Jak dla mnie jest troche za maly kotnrast kolorow i nie widac fajnych smug swiatla. Do tego jest pusto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna scena

a na minus-

barierki

za czyste w porównaniu z naroslami korpusu statku. Szczegulnie razi czyste konce pretow barierki gdzie narosl powinna byc najwieksza. Miejsce spotkania barierek z korpusem takie czyste

kompozycja

brakuje mocniejszego akcentu w tym rozmyciu, moze jakac ciemniejsza plama czy zanzaczenie mocniesze czegos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności