Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, zastanawia mnie jedna kwestia. w zalaczniku zamieszczam zrobiony przeze mnie model auta. jest to moj nty model i zaczynam zastanawiac sie co robie zle, skoro moje siatki zawsze sa kanciaste i brzydkie podczas gdy inni modelerzy maja czysciutkie rowniutkie siatki jakos tak w plaszczyznie wszystko a nie kazdy vertex porozrzucany gdzie indziej? czy jest to kwestia praktyki czy moze cos zle robie? uraczylibycsie jakims tutorialem? modeluje planem przesuwajac wierzcholki i krawedzie a wychodzi taka szkarada

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
witam, zastanawia mnie jedna kwestia. w zalaczniku zamieszczam zrobiony przeze mnie model auta. jest to moj nty model i zaczynam zastanawiac sie co robie zle, skoro moje siatki zawsze sa kanciaste i brzydkie podczas gdy inni modelerzy maja czysciutkie rowniutkie siatki jakos tak w plaszczyznie wszystko a nie kazdy vertex porozrzucany gdzie indziej? czy jest to kwestia praktyki czy moze cos zle robie? uraczylibycsie jakims tutorialem? modeluje planem przesuwajac wierzcholki i krawedzie a wychodzi taka szkarada

 

pozdrawiam

 

A smootha używasz?

Napisano

to kwestia poukladania siatki. Pogrzeb po forum, wielu masterow od modelowania aut w WIPach pokazuje swoje siatki i jak powstają, duzo sie z tego mozna nauczyc.

Napisano

Ja ostatnio zaciąnałem z sieci mnówstwo videotutoriali (raczej unikam YT) i łącznie wyszło z 7GB w tym troszkę PDF, dodatkowo rigging, lightning, rendering itd... Jest w tym świetny (długi VT). BMW X7 czy X5 modeling, jest tu gdzieś na forum krok po kroku gallardo wersja japońska i chińska :) Chodzi o to, że masz krok po kroku wyjaśnione i przede wszystkim powiedziane, dlaczego przed TS dajesz chamfer na poszczególne krawędzie, itd.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności