Reinchard Napisano 24 Kwiecień 2011 Share Napisano 24 Kwiecień 2011 Chcę zrobić ceglany łuk nad bramą jak poniżej: Uploaded with ImageShack.us Za nic jednak nie wiem jak ustawić materiał cegieł, tak aby wygiął się odpowiednio wraz z łukowatym kształtem modelu. Próbowałem różnych ustawień UVW, jednak nic z tego nie wyszło. Czy max potrafi wygiąć tak zwykłą teksturę cegieł, czy też może powinienem użyć gotowej tekstury? A może w jakiś inny sposób wykonać model? Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 24 Kwiecień 2011 Share Napisano 24 Kwiecień 2011 zaznacz tam gdzie masz łuk i użyj modyfikatora unwrap, rozłóż i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 24 Kwiecień 2011 Share Napisano 24 Kwiecień 2011 Prawdopodobnie u Ciebie nie będzie miało to zastosowania ale można też tak: najpierw prosta belka (box), nadać materiał, UVW Map Box, potem bend. Tekstura wygnie się razem z belką. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reinchard Napisano 25 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Dynamico faktycznie, że też sam na to nie wpadłem. Dzięki, to jest to! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 box jest ok ale ja np. używam linii i modyfikatora sweep z odpowiednim przekrojem. Pozwala to na sprawne manipulowanie łukiem a mapowanie jest automatycznie dopasowane do kształtu linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi