Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę zrobić ceglany łuk nad bramą jak poniżej:

18166303.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Za nic jednak nie wiem jak ustawić materiał cegieł, tak aby wygiął się odpowiednio wraz z łukowatym kształtem modelu. Próbowałem różnych ustawień UVW, jednak nic z tego nie wyszło. Czy max potrafi wygiąć tak zwykłą teksturę cegieł, czy też może powinienem użyć gotowej tekstury? A może w jakiś inny sposób wykonać model?

 

36247871.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz tam gdzie masz łuk i użyj modyfikatora unwrap, rozłóż i będzie ok.

Napisano

Prawdopodobnie u Ciebie nie będzie miało to zastosowania ale można też tak: najpierw prosta belka (box), nadać materiał, UVW Map Box, potem bend. Tekstura wygnie się razem z belką.

Napisano

box jest ok ale ja np. używam linii i modyfikatora sweep z odpowiednim przekrojem. Pozwala to na sprawne manipulowanie łukiem a mapowanie jest automatycznie dopasowane do kształtu linii.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności