_Arti_ Napisano 28 Kwiecień 2011 Share Napisano 28 Kwiecień 2011 Nie no, nie wiem jak to nazwać. Ogólnie ową panią zaprojektowałem z 1,5 roku temu na lekcji religii. Był zamysł zrobienia animacji, jakaś agentka, tajemnicze coś i tak dalej. Wtedy trochę jej skubnąłem. Potem odłogiem leżało do początku 2010 roku i znowu odłogiem aż do ostatnich miesięcy. Poskubałem, miałem zrobić rig'a ale doszedłem do wniosku, że nie chce mi się więc ręcznie powykręcałem jej mięso by jakoś wyglądała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idaho Napisano 30 Kwiecień 2011 Share Napisano 30 Kwiecień 2011 No i niech ktoś powie że lekcje religii są niepotrzebne. Fajny cartoonowy klimat oby takich więcej. Delikatnie popraw nos i usta, nienaturalnie poprowadziłeś kości obojczyka, standardowo są poziomo z delikatnym uniesieniem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 14 Maj 2011 Autor Share Napisano 14 Maj 2011 *hamska próba ożywienia tematu - błaaagam! komentujcie! jak ja mam się rozwijać bez komentarzy!* No i niech ktoś powie że lekcje religii są niepotrzebne. Och, gdybyś wiedział ile ja nerwów sobie przez nie wyprułem i nadal wypruwam to byś zmienił zdanie ^^. Bo aktualnie nie chadzam na owe "lekcje" i mam okienka, a w mojej szkole w bibliotece nawet działającego komputera niema który byłby dostępny dla ucznia. Fajny cartoonowy klimat oby takich więcej. A ja tak bardzo rwę się do scupltowania i foto-realizmu.... Od roku chyba. Delikatnie popraw nos i usta, nienaturalnie poprowadziłeś kości obojczyka, standardowo są poziomo z delikatnym uniesieniem. Nie ukrywam, że to był mój wew. leniuch i nie chciało mi się tego poprawiać... Czy może raczej... Nie, nie chciało mi się. Oj, źle to o mnie świadczy... Muszę skonfrontować to moje lenistwo z siekierą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 15 Maj 2011 Share Napisano 15 Maj 2011 zdało by się może jakoś lepiej to wyrenderować. Jak by ładnie oświetlić, dodać ambient occlusion, który taki styl fajnie by podkreślił i uplastycznił? model fajny, niby gotowy, ale na wipa nieodparcie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 15 Maj 2011 Share Napisano 15 Maj 2011 Trochę falstart bo do poprawy jest w sumie wszystko. Pokaż model z siatą bo oprócz bryły twarzy to wszystko tak z grubsza potraktowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 15 Maj 2011 Share Napisano 15 Maj 2011 Najbardziej mnie razi jeśli chodzi o model to ta gruba szyja. Jeśli idziesz w taki cartoonowy styl to szyja powinna być cienka jak rączki czy nogi. Ogólnie też uważam, że to jeszcze wczesny WIp niż finish. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 16 Maj 2011 Autor Share Napisano 16 Maj 2011 No, o taką krytykę mi chodziło. I macie niestety rację - za bardzo się pośpieszyłem z dodaniem tego modelu. Sam widzę mnóstwo błędów. Obiecuję poprawę i/czy mam ja usunąć ten wątek ( o ile można ) czy admin go wywali do WIP'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 16 Maj 2011 Share Napisano 16 Maj 2011 Moderator Ci może przenieść. Wracaj do WIPa i pracuj, pracuj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 21 Czerwiec 2011 Share Napisano 21 Czerwiec 2011 Nie rozumiem, fajna i przyjemna dla oka postać. Ładnie poskładana, dobre proporcje i stylizacja, szyja i obojczyki to tylko kwestia gustu- mi absolutnie nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie dają uroku, w końcu to cartoon. http://www.thegnomonworkshop.com/store/category/167/Free-Maya-Tutorials zobacz sobie tuta z sss. Fajna praca, keep up the good work. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi