Skocz do zawartości

Postać 3D: Dziewczyna


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no, nie wiem jak to nazwać.

Ogólnie ową panią zaprojektowałem z 1,5 roku temu na lekcji religii. Był zamysł zrobienia animacji, jakaś agentka, tajemnicze coś i tak dalej. Wtedy trochę jej skubnąłem. Potem odłogiem leżało do początku 2010 roku i znowu odłogiem aż do ostatnich miesięcy. Poskubałem, miałem zrobić rig'a ale doszedłem do wniosku, że nie chce mi się więc ręcznie powykręcałem jej mięso by jakoś wyglądała.

90c1g9.jpg

1znbep2.jpg

10elhf5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No i niech ktoś powie że lekcje religii są niepotrzebne.

Fajny cartoonowy klimat oby takich więcej. Delikatnie popraw nos i usta, nienaturalnie poprowadziłeś kości obojczyka, standardowo są poziomo z delikatnym uniesieniem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*hamska próba ożywienia tematu - błaaagam! komentujcie! jak ja mam się rozwijać bez komentarzy!*

 

No i niech ktoś powie że lekcje religii są niepotrzebne.

 

Och, gdybyś wiedział ile ja nerwów sobie przez nie wyprułem i nadal wypruwam to byś zmienił zdanie ^^. Bo aktualnie nie chadzam na owe "lekcje" i mam okienka, a w mojej szkole w bibliotece nawet działającego komputera niema który byłby dostępny dla ucznia.

 

 

Fajny cartoonowy klimat oby takich więcej.

 

A ja tak bardzo rwę się do scupltowania i foto-realizmu.... Od roku chyba.

 

Delikatnie popraw nos i usta, nienaturalnie poprowadziłeś kości obojczyka, standardowo są poziomo z delikatnym uniesieniem.

 

Nie ukrywam, że to był mój wew. leniuch i nie chciało mi się tego poprawiać... Czy może raczej... Nie, nie chciało mi się. Oj, źle to o mnie świadczy... Muszę skonfrontować to moje lenistwo z siekierą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdało by się może jakoś lepiej to wyrenderować.

Jak by ładnie oświetlić, dodać ambient occlusion, który taki styl fajnie by podkreślił i uplastycznił? model fajny, niby gotowy, ale na wipa nieodparcie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie razi jeśli chodzi o model to ta gruba szyja. Jeśli idziesz w taki cartoonowy styl to szyja powinna być cienka jak rączki czy nogi. Ogólnie też uważam, że to jeszcze wczesny WIp niż finish.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, o taką krytykę mi chodziło.

I macie niestety rację - za bardzo się pośpieszyłem z dodaniem tego modelu. Sam widzę mnóstwo błędów. Obiecuję poprawę i/czy mam ja usunąć ten wątek ( o ile można ) czy admin go wywali do WIP'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, fajna i przyjemna dla oka postać. Ładnie poskładana, dobre proporcje i stylizacja, szyja i obojczyki to tylko kwestia gustu- mi absolutnie nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie dają uroku, w końcu to cartoon.

 

http://www.thegnomonworkshop.com/store/category/167/Free-Maya-Tutorials

 

zobacz sobie tuta z sss.

 

Fajna praca, keep up the good work.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności