Gość Manon Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 (edytowane) Witam moi drodzy! Jestem studentką pierwszego roku architektury wnetzr i na ZBLIZAJACA SIE WIELKIMI krokami sesje letnia musze wymodelowac w 3ds maxie fotel swojego projektu. Przeglądam wszystkie możliwe tutoriale dla początkujących i cały czas cwicze mimo to stworzenie tego mebla na razie mnie przerasta! Bylabym bardzo wdzieczna gdybyscie chociaz powiedzieli do czego zaczac, poradzili co robic! kierowałam się tym tutorialem, ale chyba jest za mało szczegółowy dla takiego laika jak ja. Moze widzicie tam jakieś błedy, niejasnosci? Moze nie tedy droga? http://en.9jcg.com/comm_pages/blog_content-art-119.htm Moj problematyczny fotel powinien wyglądac mniej wiecej tak: http://img90.imageshack.us/i/001zcm.jpg/ W zamian za pomoc moge zaoferowac jakąś pomoc malarstwo rysunkową :)(ASP pozdrawia!) ps. proszę odzywac się rowniez na gg! Edytowane 3 Maj 2011 przez Manon
KoMic Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 lol ten tutek jest niezle pokrecony. jak widze jak sie gosciu zabiera do banalnych zagadnien od strony d... to reszta tez moze byc niezle namieszana. Nie znam sie na meblach i tej tematyce, ale ktos moze podrzuci jakis lepszy tutek, ten na ktorym probujesz sie wzorowac wydaje sie byc troche niefortunny.
legomir Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Musi to być max? Bo z tego co pamiętam na DT był chyba nawet za darmo tutorial do Maya+Mental i tam było takie krzesło...
Orangegraphics Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 ale nie szukaj tutoriala do fotela, tylko do editable poly + meshsmooth tutaj kilka wyników z googla co w chwile znalazłem: http://www.tutorials3d.com/eng/tut_free4_poli.asp?id=4 http://wn.com/Basic_Hard_Surface_Modeling_In_3ds_Max musisz zrozumieć podstawy modellingu poly w maxie. tutaj zaczął bym od plane'a lub boxa, nie ma różnicy, zauważ że masz symetryczną figure więc modyfikator symmetry. shell również się może przydać, a nogi możesz zrobić z spline'ów z zaznaczonym renderable na przekroju okrągłym. poczytaj, pisz tutaj potem z konkretnym problemami to na pewno pomożemy;)
mafida Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Albo tutorial Granta Warwicka,obejrzysz i możesz wszystko wymodelować w13 i pół minuty;) Pozdro:)
Kubajaniak Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Może wytnij ze sfery+shell+FDD. Mi wyszło coś takiego. Uploaded with ImageShack.us
Orangegraphics Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 oooooo Mafida, szukałem tego tutka, odpuść Manon te które ja pokazałem, zacznij od tego od Mafidy, jest świetny dla poczxątkujących
Rekomendowane odpowiedzi