Skocz do zawartości

czemu MAX?


campo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bo to byl pierwszy program o 3d jaki zobaczylem i juz sie przytssowalem LW natomiast ja uczyc sie nie moge, poniewaz nie moge sei tm w niczyc polapac a maya, jest dobrym narzedziem, ale cos plikow instalacyjnych nie moge rozpakowac (chyba se popsurte) radaL: nie kupiujcie plyt na gieldzie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze bez krecenia , Ja zawsze chciałęm pracowac na jakims programie graficznym , próbowałem na flashu ale hmm nie wychodziło mi to zadobrze hehe , Ale pewnego dnia w pracy przybył kolo co sie pasjonował maxem , kurdee zabił mnie tym faktem jak powiedział ze ten program jest odpowiedzialny za shreka to zapomniałem języka w gebie . Tak zaczełą sie moja przygoda z maxem kurdee od tamtej pory czyli jzu 1,5 roku siedze w maxie wiele razy juz go żucałem i niechciałem widziec co to max i wiele razy poracałem teraz wziełem sie za niego mocną reka i robie sobie film hmm narazie mi sie podoba wiec jestem raz z tego co czynie

 

Mniemam ze to wystaczy jako odpowidz hmm z innymi progamami nie maiłem stycznosci pownieważ w miesci którym mieszkam ludzie nawet nie wiedzą jak włączyc kompóter i jzu nie wspomne o reszcie procedur heh

 

Pozdrowienia od Voice_Of_Buddah ( czyli odemnie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dklaczego max ... dobre pytanie ... moze dlatego ze gdy \"wchodze\" do maxa to czuje sie jak w domu ... wszedzie znajome konty i czytelne wszstko jest rowniesz .. jak chce materjal to ide do edit material .. a jak chce cos se pociac to se tne ... jest prosty CZYTELNY i przyjazne .. no i robie w maxie od czasu gdy to jeszcze nie byl max tylko 3d studio i dzialolo to poc dosa ;D ... wspanialy program nic dodac nic ujac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak powiedział ze ten program jest odpowiedzialny za shreka to zapomniałem języka w gebie .

 

Max za Shreka?????? Z ktorej strony???

Shrek byl modelowany w Mayi a renderowany w Rendermanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!!

 

max a czemu nie ?? moim zdaniem najlepszy program :P (nie wmawiajcie mi ze inne sa lepsze :) ) kocham maxa a inne programy sa dobre ale nie takie jak max byl to moj pierwszy program ;) to zaczy 3ds byl pierwszy ale to prawie samo :)

 

Max szybko sie zawiesza itp :) trzeba mic mocnego kompa ale co teraz nie potrzebuje mocnego kompa ??? ma slby render ?? jaki slaby jest wystarczajacy jak potrzeba innego to fr , brazil i mase innych :P wcale nie trzeba za nie placic sa prawie freeware ;) kaza, ftp , edonkey itp :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj SiD nie denerwuj sie:)) Z tego, co sie orientuje, wiekszosc filmow (bajek) 3D byla robiona przez Pixar i przez Dreamworks. A te dwie wytwornie uzywaja przede wszystkim Majki i Rendermana (Renderman jest autorskim rendererem Pixara, wiec chyba normalne, ze go uzywaja - bo go stworzyli:))

Ponadto spoza Pixara i Dreamworks (wytworni Stevena Spielberga) jeszcze Squaresoft uzyl Majki do produkcji swojego przcietnego filmu na podstawie totalnie odlotowej gry: Final Fantasy (o ile sie nie myle, to uzywali tez Lightwava do wstepnego modelowania, ale tego nie jestem pewien). Natomiast Max jest wykorzystywany przy produkcji bardzo wielu gier. I to wielkich hitow. Na przyklad Baldurs Gate (zdaje sie, ze wiekszosc RPG-ow byla robiona w Maxie). Na pewno byl uzyty przy produkcji Quaka (darmowym Gmaxem mozesz sobie dorabiac scenki i postacie do Quaka:)) 90% polskich reklam jest robiona Maxem:)

A jak by pogrzebal, to znajdzie sie na pewno masa filmow robionych z uzyciem maxa (podobnie jak z uzyciem Lightwava, Mayi, Softimaga itp:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak cos napisze.

A wiec TEMU - ze 3dsmax najlepiej wspolpracuje z AutoCADem (oprocz 3ds VIZ ktorego juz nie uzywam). Import obiektow bezposrednio w DWG to wspaniala sprawa, dodatkowo jest jeszcze 3ds np. obieky ACIS wchodza tylko przez 3ds, oraz zapomniany DXF ktory powoduje raczej wiecej nieporozumien niz pozytku.

Po prostu 3dsmax pasuje mi pod kazdym wzgledem - gdy trzeba zarabiac, zamiast sie bawic to nie ma czasu na zastanawianie sie czy wybrac to czy tamto, a moze jutro jeszcze co innego - wybierasz soft ktory spelnia Twoje oczekiwania, zglaszasz szefom ze TEN soft nalezy zakupic i wszystko!

Proste jak pier...

 

pozdr

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Anonymous

Maya do shreka byla uzywana tylko w trudniejszych mementach, ale caly nie byl robiony ani w maxie ani w mayi

 

chyba tylko modeling postaci był w Majce, reszta (animacja,shadery,oswietlenie, rendering itp) we własnych toolsach robili

 

BTW renderman to nie jest nazwa renderera tylko standardu opisu sceny, shaderów. Nie tylko Pixar (pr renderman) zrobił renderer korzystający z tego standardu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Pixar, bo ILM tez... nie mowiac o tym ze Pixar wywodzi sie z ILM :D

 

A poza tym chyba symulacje ubran w mayi robili...

 

A jak chcecie zobaczyc jakie filmy byly robione przy uzyciu maxa to wpadnijcie na oficjalna Discreeta, tam jest lista.

 

A czemu Max? Po pierwsze - pierwszy, po drugie juz sie przyzwyczailem i tak jak kolega MACIEKAZAZEL14 jak go odpalam, czuje sie jak w domu...

 

[Edited on 28-2-2003 by Gith]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności