Skocz do zawartości

Hollow w Boxie


Gość starlight25

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przerób sobie jakieś tutoriale o modelowaniu. Można to zrobić na kilka sposobów. A tak btw nie można było napisać "nie mogę zrobić dziury" tylko trzeba pisać "hollow'u"?

 

xmass przy rectangle można od razu ustawić po prawej stronie czy rogi mają być zaokrąglone nie trzeba filetować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też swoje wrzucę połączone myśli kolegów.

Rectangle z odpowiednim filletem.

Dodaj modyfikator edit spline.

Zaznacz całą linię i daj offset na tyle ile trzeba.

Extrude z zamkniętymi obszarami i masz gotowca.

Piszę dla tego, ponieważ tego podwójnego shellem nie zrobisz a moją metodą napewno.

Cały stos się przydaje gdy chcesz coś zmienić na początku więc nie tracisz później czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adanedhel - zobaczymy co odpowie ale staramy się podpowiedzieć jak to najszybciej zrobić. Jeżeli się nie odnajdzie to stwierdzi, że to nie dla niego i nie będzie już zadawał pytań a jeżeli mu się spodoba i będzie drążył dalej to geniuszem modelowania może zostanie.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również się uczę i zrozumiałem wszystkie sposoby, najszybszy i najprostszy wydał mi się ten od Toresa, z tym że nie mogłem znaleźć offsetu w edit spline, więc po wyfilletowaniu po prostu zrobiłem z tego editable spline, enable in renderer i in viewport, dodałem długość i grubość i wsumie już było gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności