Gość starlight25 Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Witam. Dziś zaczęła się moja przygoda z programem i mam pewien problem chce osiągnąć taki efekt jak te kubiki http://imageshack.us/photo/my-images/856/148278995.jpg/ ale nie moge za nic zrobić hollow'u w boxie...;/
xmass Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 to może zrób rectangle'a, filletuj vertex'y, daj modyfikator extrude, konwertuj do editable poly, usuń przedni i tylny poligon, daj modyfikator shell.
Kubajaniak Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Przerób sobie jakieś tutoriale o modelowaniu. Można to zrobić na kilka sposobów. A tak btw nie można było napisać "nie mogę zrobić dziury" tylko trzeba pisać "hollow'u"? xmass przy rectangle można od razu ustawić po prawej stronie czy rogi mają być zaokrąglone nie trzeba filetować ;)
xmass Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Kubajaniak - niech nowi urzytkownicy poznają wiecej opcji, taki był mój cel mini tutka w jednym poście;)
Tores Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 To ja też swoje wrzucę połączone myśli kolegów. Rectangle z odpowiednim filletem. Dodaj modyfikator edit spline. Zaznacz całą linię i daj offset na tyle ile trzeba. Extrude z zamkniętymi obszarami i masz gotowca. Piszę dla tego, ponieważ tego podwójnego shellem nie zrobisz a moją metodą napewno. Cały stos się przydaje gdy chcesz coś zmienić na początku więc nie tracisz później czasu.
Adanedhel Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 "Witam. Dziś zaczęła się moja przygoda z programem..." nie wiem czy starlight25 zrozumial coskolwiek z tego co mu podpowiedzieliscie :P lol
Tores Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Adanedhel - zobaczymy co odpowie ale staramy się podpowiedzieć jak to najszybciej zrobić. Jeżeli się nie odnajdzie to stwierdzi, że to nie dla niego i nie będzie już zadawał pytań a jeżeli mu się spodoba i będzie drążył dalej to geniuszem modelowania może zostanie. 1
FiK_ Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 ja również się uczę i zrozumiałem wszystkie sposoby, najszybszy i najprostszy wydał mi się ten od Toresa, z tym że nie mogłem znaleźć offsetu w edit spline, więc po wyfilletowaniu po prostu zrobiłem z tego editable spline, enable in renderer i in viewport, dodałem długość i grubość i wsumie już było gotowe :)
Rekomendowane odpowiedzi