Skocz do zawartości

Hollow w Boxie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to może zrób rectangle'a, filletuj vertex'y, daj modyfikator extrude, konwertuj do editable poly, usuń przedni i tylny poligon, daj modyfikator shell.

Napisano

Przerób sobie jakieś tutoriale o modelowaniu. Można to zrobić na kilka sposobów. A tak btw nie można było napisać "nie mogę zrobić dziury" tylko trzeba pisać "hollow'u"?

 

xmass przy rectangle można od razu ustawić po prawej stronie czy rogi mają być zaokrąglone nie trzeba filetować ;)

Napisano

To ja też swoje wrzucę połączone myśli kolegów.

Rectangle z odpowiednim filletem.

Dodaj modyfikator edit spline.

Zaznacz całą linię i daj offset na tyle ile trzeba.

Extrude z zamkniętymi obszarami i masz gotowca.

Piszę dla tego, ponieważ tego podwójnego shellem nie zrobisz a moją metodą napewno.

Cały stos się przydaje gdy chcesz coś zmienić na początku więc nie tracisz później czasu.

Napisano

Adanedhel - zobaczymy co odpowie ale staramy się podpowiedzieć jak to najszybciej zrobić. Jeżeli się nie odnajdzie to stwierdzi, że to nie dla niego i nie będzie już zadawał pytań a jeżeli mu się spodoba i będzie drążył dalej to geniuszem modelowania może zostanie.

  • Confused 1
Napisano

ja również się uczę i zrozumiałem wszystkie sposoby, najszybszy i najprostszy wydał mi się ten od Toresa, z tym że nie mogłem znaleźć offsetu w edit spline, więc po wyfilletowaniu po prostu zrobiłem z tego editable spline, enable in renderer i in viewport, dodałem długość i grubość i wsumie już było gotowe :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności