Skocz do zawartości

Obiekt3d: domek


Gość Zawisza234

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zawisza234

Witam,jestem aktualnie na pierwszym roku studiow na architekturze pk,dorwalem od kolegi vraya i troche sie w nim bawie.Chcialbym wykonywac coraz lepsze rendery,ucze sie z tutoriali z neta,ale pomyslalem ze tutaj tez czegos moge sie nauczyc od lepszych odemnie:) Prosze ocenic moje prace i powiedziec mi co moge zmienic,glownie chodzi mi o materialy,bitmapy itp ...domadrianny.jpgdomadrianny.jpg

%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8Fdomadrianny.jpg

Edytowane przez Zawisza234
zly temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

simasz

co do renderuj to ci nie pomogę ale jeśli chodzi o bryle budynku to: masz bardzo wysoki dach zrób poddasze to będzie fajniej wyglądać, druga sprawa to ta szeroka belka jest za wysoka i za szeroka i jeszcze chyba zrobiłeś ja z betonu :), daj tam coś mniejszego max z 20 cm wysokości odchudzi to budynek.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) zwróć uwagę na ostrość krawędzi, wymagają przypiłowania

2) na pierwszych renderze z lewej tekstura na murku jest rozciągnięta - kwestia złej projekcji tekstury, postaraj się o lepsze UV

3) to co widać na pierwszym renderze na chodniku - bardzo rozciągnięta tekstura, postaraj się o pakiet tekstur w wyższej rozdzielczości. Poza tym, żeby dobrze to wyglądało, kamienna ścieżka będzie wymagała trochę więcej zachodu i więcej map (bump, specular) tak zresztą jak inne materiały. Teksturowanie to chyba najbardziej żmudny proces ;]

4) potrzebujesz lepszego oświetlenia. Jest baardzo sztywne, linia cienia na kolumnach jest równoległa do ziemi, a same cienie są bardzo ostre.

 

Dla mnie na razie tyle, pracuj, wrzucaj kolejne rendery to może coś nowego wyjdzie ;]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zawisza234

A moglbys mi napisac co odpowiada za ostrosc krawedzi? jesli chodzi o murek to juz to naprawilem,nie wiem do konca gdzie sie ustawia to specular dla materialow;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Za ostrość krawędzi odpowiadasz Ty - musisz po prostu je wymodelować tak aby nie były takie bardzo ostre. Jeżeli modelujesz w maxie to musisz dać na krawędziach chamfera z małym promieniem. Nie wiem czy dajesz jakiś modyfikator typu meshsmooth (czyli MS) lub turbosmooth (czyli TS), ale wygląda że nie, to powinno wystarczyć.

 

Potem całe mapowanie od początku, bo na razie leży. Następnie teksturowanie, bo też leży. Jeżeli możesz to pokaż model bez tekstur, i dodatkowo siatkę, bo zanim weźmiesz się za mapowanie dobrze jest mieć porządnie wykonany model (i skończony) - wszelkie poprawki po mapowaniu sprawią że będziesz musiał mapować od nowa, a to kawał żmudnej roboty.

 

No i zmień tytuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności