Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,jestem aktualnie na pierwszym roku studiow na architekturze pk,dorwalem od kolegi vraya i troche sie w nim bawie.Chcialbym wykonywac coraz lepsze rendery,ucze sie z tutoriali z neta,ale pomyslalem ze tutaj tez czegos moge sie nauczyc od lepszych odemnie:) Prosze ocenic moje prace i powiedziec mi co moge zmienic,glownie chodzi mi o materialy,bitmapy itp ...domadrianny.jpgdomadrianny.jpg

%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8F%C3%A2%C2%97%C2%8Fdomadrianny.jpg

Edytowane przez Zawisza234
zly temat

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
domadrianny.jpgdomadrianny.jpgdomadrianny.jpg
Napisano
domadrianny2.jpgdomadrianny2.jpg
Napisano

simasz

co do renderuj to ci nie pomogę ale jeśli chodzi o bryle budynku to: masz bardzo wysoki dach zrób poddasze to będzie fajniej wyglądać, druga sprawa to ta szeroka belka jest za wysoka i za szeroka i jeszcze chyba zrobiłeś ja z betonu :), daj tam coś mniejszego max z 20 cm wysokości odchudzi to budynek.

pozdro

Napisano

1) zwróć uwagę na ostrość krawędzi, wymagają przypiłowania

2) na pierwszych renderze z lewej tekstura na murku jest rozciągnięta - kwestia złej projekcji tekstury, postaraj się o lepsze UV

3) to co widać na pierwszym renderze na chodniku - bardzo rozciągnięta tekstura, postaraj się o pakiet tekstur w wyższej rozdzielczości. Poza tym, żeby dobrze to wyglądało, kamienna ścieżka będzie wymagała trochę więcej zachodu i więcej map (bump, specular) tak zresztą jak inne materiały. Teksturowanie to chyba najbardziej żmudny proces ;]

4) potrzebujesz lepszego oświetlenia. Jest baardzo sztywne, linia cienia na kolumnach jest równoległa do ziemi, a same cienie są bardzo ostre.

 

Dla mnie na razie tyle, pracuj, wrzucaj kolejne rendery to może coś nowego wyjdzie ;]

pozdrawiam

Napisano

A moglbys mi napisac co odpowiada za ostrosc krawedzi? jesli chodzi o murek to juz to naprawilem,nie wiem do konca gdzie sie ustawia to specular dla materialow;/

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano

nie moge znalezc regulaminu dzialu WIP

Napisano

Cześć

 

Za ostrość krawędzi odpowiadasz Ty - musisz po prostu je wymodelować tak aby nie były takie bardzo ostre. Jeżeli modelujesz w maxie to musisz dać na krawędziach chamfera z małym promieniem. Nie wiem czy dajesz jakiś modyfikator typu meshsmooth (czyli MS) lub turbosmooth (czyli TS), ale wygląda że nie, to powinno wystarczyć.

 

Potem całe mapowanie od początku, bo na razie leży. Następnie teksturowanie, bo też leży. Jeżeli możesz to pokaż model bez tekstur, i dodatkowo siatkę, bo zanim weźmiesz się za mapowanie dobrze jest mieć porządnie wykonany model (i skończony) - wszelkie poprawki po mapowaniu sprawią że będziesz musiał mapować od nowa, a to kawał żmudnej roboty.

 

No i zmień tytuł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności