Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Próbowałem Vray sun and sky, ale jakość nie podobał mi się efekt. Uzyłem Target Direct z vrayshadow wyszło troszke lepiej ale to jeszcze nie to, co moge jeszcze zmienić w ustawieniach światła? by było bardziej realne? jest troche matowo

Edytowane przez gregory

Napisano

Ja też bym sugerował sky i sun, Tylko na poczatek ustaw sobie Gamę w maxie na 2,2

 

za niebieskie cienie odpowiada globalne oświetlenie czyli jesli ustawisz sobie w zakładce v-ray environement swiatło niebieskie bedziesz miał niebieskie cienie,

ustaw to a dopiero potem odpal sobie directa,

 

w indirect ilumination włacz sobie abient occlusion i bedziesz miał troche bardziej widoczne załamania w modelu,

 

Narazie ciężko powiedzieć Ci coś konkretnego bo własciwie u ciebie jest mało modelu :)

Napisano
  • Autor

Wirnik dzieki za konkretne podpowiedzi, zrobiłem jak mówiłeś, ale jeszcze czegoś tu brakuje. Nadal używam directa jako oświetlenie. Modelu na razie mało ale dopiero zaczynam, a renderem chciałem sie zająć już od teraz bo wiem ze mam braki, potem moze mi nie wystarczyć czasu na dopieszczenie. Mam nadzieje ze z pomocą użytkowników forum osiągnę pożądany rezultat.

Edytowane przez gregory

Napisano
  • Autor

Postanowilem po testowac na mniejszej scence, z vray sky i directem jako słoncem.

Napisano

Nie testuj na białych materiałach. Raczej ciemnoszary ustaw (RGB: 96 - 128 max). Będzie potem łatwiej przechodzić na rzeczywiste materiały.

Napisano
  • Autor

Hynol, testuje na jasnych bo to bedzie makieta, one juz tak zostaną, tylko cześć bedzie pokryta teksturami, reszta to jasnoszare tło do projektu.

Napisano

No właśnie z tymi obiektami pokrytymi teksturami będzie problem. Byłoby lepiej najpierw ponakładać testowo materiały a dopiero potem ustawiać światło. Zakładam że zależy Ci żeby te oteksturowane obiekty ładnie wyszły przede wszystkim.

 

To znaczy piszę jak ja bym zrobił ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności