Trybal Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Witam! Po długiej nieobecności na forum prezentuję swoje najnowsze dzieło zainspirowane niedawno skończoną grą Assassin's Creed: Brotherhood. Na YT można również oblukać model z każdej strony
kotisded Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Lucek: był taki gość parę tysięcy lat temu, facet machnął sobie takim tekstem- wyjmij bele ze swoich oczu, a zobaczysz drzazgę w oczach kogo innego. Nie przeginasz przypadkiem z tymi tekstami? Ta praca, tak jest do podrobienia, nauka organiki jest zwykle dość ciężkim tematem, wymagającym ogromnej ilości pracy- sam dużo wyżej nie stoisz stary. Opanuj się- przeginasz.
Solo Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Zacny temat :D Koledzy bardziej doświadczeni powiedzą Ci o modelu i teksturach. Mnie się rzucił w oczy fakt, że ten asasyn niewiele by widział przez taką małą szparkę od kaptura ;)
Loki Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 hmm z punktu widzenia laika - czyt. mnie - ktory w życiu nie zrobił postaci: 1) postać trochę się rozmija z proporcjami - zwróć na to większą uwagę przy kolejnych pracach - polecam książki do rysunku, nie koniecznie trzeba od razu inwestować w atlas anatomiczny, Loomis wystarczy na początek żeby bardziej ogarnąć proporcje ludzkiego ciała. A tak co do niedociągnięć: - łydki długie - za małe stopy - zbyt wysoko kolana - zbyt długie przedramiona (co skutkuje za krótkim ramieniem) - za małe dłonie 2) Popracuj tkaninami (pasek, kaptur, koszula ) - rzuć sobie prześcieradło na krzesło i poobserwuj jak się rozkłada - naprężenia i zagniecenia nie powstają przypadkowo. Może w ramach nauki spróbuj właśnie takie coś wymodelować kiedyś - fakt że to dość odmużdzające zadanie ale przydatne) 3) warto by dodać nieco więcej detalu do postaci - ot choćby - brak kołczanu na strzały Ogólnie - szału nie ma, ale widać że sprawia Ci to przyjemność więc jest nadzieja i spora szansa że będzie coś z tego modelowania. Szczerze powiem że organika a zwłaszcza ludzka postać mnie osobiście przeraża totalnie :)
Gość fishinthewater Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Jak byś brał udział w obecnej bitwie game-art'owej to byś miał spore szanse ją wygrać mimo tych wszystkich błędów o których pisał @Loki. Następny model pewnie będzie lepszy jak skorzystasz z rad przedmówców. pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi