Skocz do zawartości

Postać 3D: Asasyn


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Po długiej nieobecności na forum prezentuję swoje najnowsze dzieło zainspirowane niedawno skończoną grą Assassin's Creed: Brotherhood.

 

render9y.jpg

 

Na YT można również oblukać model z każdej strony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Lucek: był taki gość parę tysięcy lat temu, facet machnął sobie takim tekstem- wyjmij bele ze swoich oczu, a zobaczysz drzazgę w oczach kogo innego. Nie przeginasz przypadkiem z tymi tekstami? Ta praca, tak jest do podrobienia, nauka organiki jest zwykle dość ciężkim tematem, wymagającym ogromnej ilości pracy- sam dużo wyżej nie stoisz stary. Opanuj się- przeginasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacny temat :D Koledzy bardziej doświadczeni powiedzą Ci o modelu i teksturach.

Mnie się rzucił w oczy fakt, że ten asasyn niewiele by widział przez taką małą szparkę od kaptura ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm z punktu widzenia laika - czyt. mnie - ktory w życiu nie zrobił postaci:

 

1) postać trochę się rozmija z proporcjami - zwróć na to większą uwagę przy kolejnych pracach - polecam książki do rysunku, nie koniecznie trzeba od razu inwestować w atlas anatomiczny, Loomis wystarczy na początek żeby bardziej ogarnąć proporcje ludzkiego ciała. A tak co do niedociągnięć:

 

- łydki długie

- za małe stopy

- zbyt wysoko kolana

- zbyt długie przedramiona (co skutkuje za krótkim ramieniem)

- za małe dłonie

 

2) Popracuj tkaninami (pasek, kaptur, koszula ) - rzuć sobie prześcieradło na krzesło i poobserwuj jak się rozkłada - naprężenia i zagniecenia nie powstają przypadkowo. Może w ramach nauki spróbuj właśnie takie coś wymodelować kiedyś - fakt że to dość odmużdzające zadanie ale przydatne)

 

3) warto by dodać nieco więcej detalu do postaci - ot choćby - brak kołczanu na strzały

 

Ogólnie - szału nie ma, ale widać że sprawia Ci to przyjemność więc jest nadzieja i spora szansa że będzie coś z tego modelowania.

 

Szczerze powiem że organika a zwłaszcza ludzka postać mnie osobiście przeraża totalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Jak byś brał udział w obecnej bitwie game-art'owej to byś miał spore szanse ją wygrać mimo tych wszystkich błędów o których pisał @Loki.

 

Następny model pewnie będzie lepszy jak skorzystasz z rad przedmówców.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności