Skocz do zawartości

Scena 3d: pokoj


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Grubosc scian w tym budynku = mniej niz 5cm??? (patrz naroznik)

Pewna niekonsekwencja - fotele maja wyrazne kanty, a stolik i taborety lagodne fazowania i okrągłe nogi!!! Zdecyduj sie - albo jedno, albo drugie bo teraz to bardzo nie gra ze soba!

Tlo za oknami ? Moze i dobrze ze takie neutralne i z wypalonym niebem - nie wtrąca sie w tresc wlasciwa obrazu...

Biale te sciany - nastepnym razem zagraj kolorami, jak juz ktogos stac na wynajem apartmentu na takim pietrze to stac go tez na architekta wnetrz ;)

Ogolnie taka prosta \"IKEA\" nie podoba mi sie w tym wnetrzu - nastepnym razem pograj chromem i skórą, gietymi kształtami itp.

Poza tym noo ładnie - dobra jakosc renderu i przekonujace warunki oswietleniowe - pozytywnie!

 

Pozdro

 

[Wyedytowany dnia 22-6-2004 > MareG]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MareG:

Nie pamietam jaka jest dokladnie grubosc scian i nie moge teraz sprawdzic, ale o ile dobrze pamietam to okolo 15cm.

Co do niekonsekwencji z kantami zgdadzam sie.

Biale sciany - chcialem zeby wnetrze bylo proste, czyste, jasne - dlatego dalem bialem sciany. Wielkiego pojecia o architekturze wnetrz nie mam, wiec moze to byl blad.

Prosta Ikea, to wlasnie to o co mi tu chodzilo. Chromy, skora i giete ksztalty beda nastepnym razem.

Fajnie, ze sie podoba, co do jakosci renderu, to nie jestem jeszcze zadowolnony, bo na scianach sa plamy, zwlaszcza w ciemniejszych miejscach i rogach.

 

SansSerif :

Pijana kamera? Chodzi Ci o zbyt krotka ogniskowa? Chcialem zeby bylo jak najwiecej widac, Zawsze mam problemy z kadrowaniem, kompozycja itd niestety.

 

Orion i Marcin:

Wiem, ze sa plamy, nie radze sobie jeszcze tak dobrze z VRayem jak bym chcial. Postaram sie zeby nastepne rendery byly lepsze. A na fotelach nie siedzialem, wiec nie wiem czy sa wygodne ;)

 

[Wyedytowany dnia 22-6-2004 > Chalek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się podoba atmosfera - regał na pierwszym renderze wygląda bardzo realistycznie, jak zdjęcie:-)

Razi brak grubości ścian oraz jakichś, szczątkowych chociaż, firanek;-) Może żaluzje albo rolety?

Ściany mają grubość około 35-40 cm:-P

Kamera beznadziejna, proponuję dać deafultową ogniskową (już nie pamiętam ile tam tego jest) nawet kosztem widoczności. Chodzi o to, aby prawie całkowicie zniwelować perspektywę w pionie (ale nie całkiem).

Te brudne ściany mi się nawet podobają, tylko ja się nie znam na GI, efektach, rendererach itp;-)

Razi brak chamfer na drewnianych elementach foteli oraz złe mapowanie tych elementów - przyjrzyj się pionowym płaszczyznom.

Ogólnie bardzo mi się podoba:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielka_Siostra:

Ściany mają grubość, gdzie widać jakby jej nie miały?

Kamera, wiem, do poprawki. \"Brudne ściany\" to samo.

Tak, fotele trochę nie pasują, zgadzam się. Zmapowane są dobrze, pionowe płaszczyzny maja normalną, nierozciągnętą teksturę drewna. Może to trochę sprawiać takie wrażenie, bo widać \"paski\", ale zapewniam, że wszystko jest ok.

Ogólnie dzięki za uwagi i fajnie, że się podoba.

 

Dead:

Chyba masz rację, jakoś wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Ciut trzeba je pogrubić, zwłaszcza na dole.

 

Ponieważ to galeria, a nie WIP, będę wrzucał po prostu kolejne rendery z kolejnych kamer, ale dużo już nie będę zmieniał (nie będę zmieniał modeli, tekstur itd.) - poprawię ustawienia kamer i jakość renderu.

 

[Wyedytowany dnia 25-6-2004 > Chalek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chalek ,ja z lekka podrążę temat tekstur;-)

To, że Ty nałożyłeś poprawnie technicznie tę mapę, nie musi oznaczać, że ona dobrze wygląda. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Sama notorycznie robię ten błąd, więc jestem przeczulona;-)

Ja bym tam widziała te paski nie w pionie, lecz w poziomie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem szeroki kąt masz, i perspektywe szeroką widac duzo, ale widok za oknem jest robony wąskim obiektywem z daleka, wogole sie nie ima jedno do drugiego! tak jak by to byl pokoj z gumy i w dodatku wlasnie sie przewracal. sam pokoj natoomiat ładny, podoba mi sie, nawet niezly render. to jest pierwszy raz po uprzednich 100 probach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielka_Siostra:

nie zgadzam sie, gdyby bylu odwrotnie (o 90 stopni obrocone) wydaje mi sie, ze wygladalyby zle.

 

Damian:

Masz oczywiscie racje niestety. Kiepski jestem w te klocki z ustawianiem kamery, komponowaniem sceny, dodawaniem tla itd. Dzieki za uwagi w tym temacie, wiele mi pomagaja.

To jest pierwszy finalny obrazek w VRayu, wczesniej oczywiscie byly probne rendery, ale nie az 100... ;)

 

Dzieki wszystkim za uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam kolejne 2 rendery tej sceny z innych ujęć. Wyprostowanie kamery poprawiło nieco efekt wydaje mi się. Nie robiłem dużych zmian, bo scenę uważam za skończoną. Poprawiłem trochę rendering, ale jeszcze nie jest to efekt jakiego bym chciał - są jeszcze plamy na ścianach. Nie wstawiałem już widoku za oknem. W drugim obrazku kąt widzenia jest już zdecydowanie za szeroki moim zdaniem. Dzięki wszystkim za dotychczasowe uwagi i za te, które być może pojawią się teraz. To, że nie do wszystkich się zastosowałem w tych renderach nie oznacza, że nie uważam ich za słuszne. Po prostu jest to już skońćzona praca i nie mam ani ochoty i ani czasu żeby specjalnie w niej dłubać. Na pewno wezmę te wszystkie uwagi pod uwagę przy następnych pracach.

 

03.jpg

 

05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, 2 render jest porozciagany - tak jak pisalem ostro na nim przegialem z katem widzenia. W fisheye nie bede sie juz bawic. Zostawiam to tak jak jest. Wyciagniete wnioski z tej pracy i Wasze uwagi na pewno mi pomoga przy nastepnej scenie tego typu (i nie tylko).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, teraz kamerka lepsza:-)

 

Perspektywa jest poprawna, nawet bardzo poprawna, tylko niepotrzebnie (moim zdaniem) na siłę próbujesz uchwycić wszystkie elementy pokoju na jednym ujęciu. Stąd właśnie te rozciągnięte pierwszoplanowe elementy - gdyby okiem kamery w tych ujęciach było ludzkie oko, wtedy ten stołek i ława i część regału nie byłyby widoczne. Pierwsze ujęcie o wiele lepsze.

 

Pozdrawiam

 

P.S. czepiam się, bo mi się podoba:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede komantował renderu bo nie potrafie zrobic takiego ( jeszcze:) ) ale do kilku detali mam propozycje.

- Proporcje dzwi ( przewaznie jest to ok 90/100 cm na 205- 210-215 a te co masz sa poprostu za szerokie

- Grubosc stolarki Ogromne tafle szkła mała szerokość stolarki nie wyglada to dobrze

- i pomysl tez o konstrukcji foteli podstawa i nogi pod kątem 90 stopni na dodatek z drewna napewno nie wytrzymaja obciązeń ( jeszcze jak to połaczyć??)

 

ps. Amerykanie maja wiekszą srednia wage cieła nic europejczycy wiec beed wiory szyły z tych foteli:):)

 

Renderki śliczne..:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he fajny byl ten pierwszy mial klimacik wysowisty chodzi o dodanie tego nowego yorku ! Co do bledow to juz wszystko zostalo powiedziane ! Ale jak na pierwszy raz to bardzo fajnie i nolbary is perfekt ! Pracuj dalej a bedzie jeszcze lepiej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedę za dużo mówił bo większość została powiedziana... Chciałem tylko zauważyć pewne szczeguły ;] Dlaczego drzwi nie mają klamki i dlaczego te listewki na drzwiach nie mają grubości?? Wyglądają jak naklejki... Jeszcze wywietrznik na ścianie... wygląda jak zamurowany... dodaj ramkę albo coś..no i szyba w drzwiach nie wygląda... ja bym dał jakąś nieprześwitującą... ciemno pomarańczową ze żłobieniami.... no i firanki, rolety, żaluzje.. cokolwiek... Hehe miałem tylko trochę powiedzieć ;] Jak zwykle sie czepiam szczegułów ;] Poza nielicznymi to praca jest fajna... bardzo pozytywne wnętrze ;]

Pozdro,

Beatou

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwi maja klamke. okragla i za mala, ale widac ja. Kratka od klimatyznacji/wentylacji ma ramke i ja widac (ma nawet srubki, ktorymi jest przykrecona). Rolety tez sa (moze za bardzo zwiniete). Poza tym z reszta sie zgadzam.

Dzieki za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beatou - masz rację. Co z tego, że coś jest jak tego nie widać. Zgadzam sie.

Jest tylko jedno ale (może 2). Czy znaczy to, że mam zrobić czerwoną ramkę dookoła kratki i niebieskie śróbki? Niesądze.

Po co je robiłem w takim razie? Nie oszukujmy się - taki znowu kozak to ja jeszcze nie jestem żeby przewidzieć, że nie będzie śróbki widać. Poza tym, co chyba ważniejsze nie jest to żaden projekt na zamówienie, za kasę, na czas itd. To moje hobby i zabawa, więc sobie robie śróbki dla sportu i tyle.

Nie bronie oczywiście błędów w pracy, bo jest ich dość sporo (na przykład, za mała niewidoczna klamka, lub sprawa szyb w drzwiach, raczej masz rację, żę powinno być inne). Jeśli chcesz koniecznie zobaczyć śróbki w kratce, klamkę itd, to mogę przesłać Ci specjalne rendery tych elementów. Ba! Mogę nawet przesłać render tej plazmy i DVD z detalami (kratki wetylacyjne z tyłu na przykład tam są).

:)

 

Oczywiście jestem Ci wdzięczny (i innym też) za wytykanie takiech błędów - po to tu wrzucam te obrazki żeby się czegoś nauczyć. No trochę też po to żęby sobie od czasu do czasu przeczytać: \"ładna praca\", ale to już inna historia ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie jesteś master... nie widzisz że nie widać śrubki, którą sam zrobiłeś?? Nie mówię że klamka ma być czerwona....a śrubki niebieske...mówię tylko że można je troche przyciemnić... a z resztą śrubek nie będę się czepiał... zrobisz lepiej następnym razem... no i skoro tego potrzebujesz to powiem Ci że praca fajna i lubię taki styl (prosta IKEA) ;]

Pozdro,

Beatou

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności