Chalek Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 2 pierwsze (zrobie jeszcze kilka z innych ujęć) rendery tego pokoju. Ostatnio jest moda na forum na pierwsze razy, więc dodam, że to mój pierwszy raz z VRayem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 Grubosc scian w tym budynku = mniej niz 5cm??? (patrz naroznik) Pewna niekonsekwencja - fotele maja wyrazne kanty, a stolik i taborety lagodne fazowania i okrągłe nogi!!! Zdecyduj sie - albo jedno, albo drugie bo teraz to bardzo nie gra ze soba! Tlo za oknami ? Moze i dobrze ze takie neutralne i z wypalonym niebem - nie wtrąca sie w tresc wlasciwa obrazu... Biale te sciany - nastepnym razem zagraj kolorami, jak juz ktogos stac na wynajem apartmentu na takim pietrze to stac go tez na architekta wnetrz ;) Ogolnie taka prosta \"IKEA\" nie podoba mi sie w tym wnetrzu - nastepnym razem pograj chromem i skórą, gietymi kształtami itp. Poza tym noo ładnie - dobra jakosc renderu i przekonujace warunki oswietleniowe - pozytywnie! Pozdro [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > MareG] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 ojej pijany dom :) straaasznie razi pijana kamera. efekt poteguje widoczek za oknem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 To co wyżej plus paskudne plamy na ścianach. Zastanawia mnie jeszcze, materiałem kanapy i foteli, sądząc po kształcie musi być cholernie twardy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 hehe wlacz wiekszy sempling bo plamy widze na GI cieniach na zalamaniach sciany.......i te cienie tak jak dlamnie to za ostre.....albo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2004 MareG: Nie pamietam jaka jest dokladnie grubosc scian i nie moge teraz sprawdzic, ale o ile dobrze pamietam to okolo 15cm. Co do niekonsekwencji z kantami zgdadzam sie. Biale sciany - chcialem zeby wnetrze bylo proste, czyste, jasne - dlatego dalem bialem sciany. Wielkiego pojecia o architekturze wnetrz nie mam, wiec moze to byl blad. Prosta Ikea, to wlasnie to o co mi tu chodzilo. Chromy, skora i giete ksztalty beda nastepnym razem. Fajnie, ze sie podoba, co do jakosci renderu, to nie jestem jeszcze zadowolnony, bo na scianach sa plamy, zwlaszcza w ciemniejszych miejscach i rogach. SansSerif : Pijana kamera? Chodzi Ci o zbyt krotka ogniskowa? Chcialem zeby bylo jak najwiecej widac, Zawsze mam problemy z kadrowaniem, kompozycja itd niestety. Orion i Marcin: Wiem, ze sa plamy, nie radze sobie jeszcze tak dobrze z VRayem jak bym chcial. Postaram sie zeby nastepne rendery byly lepsze. A na fotelach nie siedzialem, wiec nie wiem czy sa wygodne ;) [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > Chalek] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 nie. chodzi o to ze najlepiej-najbezpieczniej jest ustawiac kamere na tym samym poziomie co jej target. no chyba ze robisz cos w skali makro i widok z lotu ptaka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2004 Rozumiem, zrobię tak następnym razem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 25 Czerwiec 2004 Share Napisano 25 Czerwiec 2004 Mnie się podoba atmosfera - regał na pierwszym renderze wygląda bardzo realistycznie, jak zdjęcie:-) Razi brak grubości ścian oraz jakichś, szczątkowych chociaż, firanek;-) Może żaluzje albo rolety? Ściany mają grubość około 35-40 cm:-P Kamera beznadziejna, proponuję dać deafultową ogniskową (już nie pamiętam ile tam tego jest) nawet kosztem widoczności. Chodzi o to, aby prawie całkowicie zniwelować perspektywę w pionie (ale nie całkiem). Te brudne ściany mi się nawet podobają, tylko ja się nie znam na GI, efektach, rendererach itp;-) Razi brak chamfer na drewnianych elementach foteli oraz złe mapowanie tych elementów - przyjrzyj się pionowym płaszczyznom. Ogólnie bardzo mi się podoba:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dead Napisano 25 Czerwiec 2004 Share Napisano 25 Czerwiec 2004 stołek i stół maja troche zacienkie nogi, przynajmniej tak mi sie wydaje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2004 Wielka_Siostra: Ściany mają grubość, gdzie widać jakby jej nie miały? Kamera, wiem, do poprawki. \"Brudne ściany\" to samo. Tak, fotele trochę nie pasują, zgadzam się. Zmapowane są dobrze, pionowe płaszczyzny maja normalną, nierozciągnętą teksturę drewna. Może to trochę sprawiać takie wrażenie, bo widać \"paski\", ale zapewniam, że wszystko jest ok. Ogólnie dzięki za uwagi i fajnie, że się podoba. Dead: Chyba masz rację, jakoś wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Ciut trzeba je pogrubić, zwłaszcza na dole. Ponieważ to galeria, a nie WIP, będę wrzucał po prostu kolejne rendery z kolejnych kamer, ale dużo już nie będę zmieniał (nie będę zmieniał modeli, tekstur itd.) - poprawię ustawienia kamer i jakość renderu. [Wyedytowany dnia 25-6-2004 > Chalek] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 25 Czerwiec 2004 Share Napisano 25 Czerwiec 2004 Chalek ,ja z lekka podrążę temat tekstur;-) To, że Ty nałożyłeś poprawnie technicznie tę mapę, nie musi oznaczać, że ona dobrze wygląda. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Sama notorycznie robię ten błąd, więc jestem przeczulona;-) Ja bym tam widziała te paski nie w pionie, lecz w poziomie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 25 Czerwiec 2004 Share Napisano 25 Czerwiec 2004 owszem szeroki kąt masz, i perspektywe szeroką widac duzo, ale widok za oknem jest robony wąskim obiektywem z daleka, wogole sie nie ima jedno do drugiego! tak jak by to byl pokoj z gumy i w dodatku wlasnie sie przewracal. sam pokoj natoomiat ładny, podoba mi sie, nawet niezly render. to jest pierwszy raz po uprzednich 100 probach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2004 Wielka_Siostra: nie zgadzam sie, gdyby bylu odwrotnie (o 90 stopni obrocone) wydaje mi sie, ze wygladalyby zle. Damian: Masz oczywiscie racje niestety. Kiepski jestem w te klocki z ustawianiem kamery, komponowaniem sceny, dodawaniem tla itd. Dzieki za uwagi w tym temacie, wiele mi pomagaja. To jest pierwszy finalny obrazek w VRayu, wczesniej oczywiscie byly probne rendery, ale nie az 100... ;) Dzieki wszystkim za uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 25 Czerwiec 2004 Share Napisano 25 Czerwiec 2004 sprobuj uzyc fisheye dla kamery.....hmm mozliwe ze w standardzie maxa niema fisheye (niesprawdzalem) ale w brazilu jest wiec i w v-rayu powinno byc.....zainteresuj sie tym bo moze fajny efekt wyjsc zamiast tego FOVa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 26 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2004 Jest fisheye chyba w VRay\'u tego co pamiętam, może coś pokombinuję. Jak wyprostowałem kamerę, to nawet mimo małej ogniskowej obraz się znacznie wyprostował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Wrzucam kolejne 2 rendery tej sceny z innych ujęć. Wyprostowanie kamery poprawiło nieco efekt wydaje mi się. Nie robiłem dużych zmian, bo scenę uważam za skończoną. Poprawiłem trochę rendering, ale jeszcze nie jest to efekt jakiego bym chciał - są jeszcze plamy na ścianach. Nie wstawiałem już widoku za oknem. W drugim obrazku kąt widzenia jest już zdecydowanie za szeroki moim zdaniem. Dzięki wszystkim za dotychczasowe uwagi i za te, które być może pojawią się teraz. To, że nie do wszystkich się zastosowałem w tych renderach nie oznacza, że nie uważam ich za słuszne. Po prostu jest to już skońćzona praca i nie mam ani ochoty i ani czasu żeby specjalnie w niej dłubać. Na pewno wezmę te wszystkie uwagi pod uwagę przy następnych pracach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 ten 2 render jest jakiś porozciągany , ale ogólnie jest good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 oj good to to niejest jeszcze bo ten stolek na dole w 2 renderze to niezabardzo wyszedli radze naprawde lekkiego fisheye zastosowac.....choc co raz lepiej ci wychodzi,,.,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Tak, 2 render jest porozciagany - tak jak pisalem ostro na nim przegialem z katem widzenia. W fisheye nie bede sie juz bawic. Zostawiam to tak jak jest. Wyciagniete wnioski z tej pracy i Wasze uwagi na pewno mi pomoga przy nastepnej scenie tego typu (i nie tylko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansan Napisano 28 Czerwiec 2004 Share Napisano 28 Czerwiec 2004 hmmmm jakos nie podobają mi sie te pochyłe sciany:)))))za mała ogniskowa czy coś:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 28 Czerwiec 2004 Share Napisano 28 Czerwiec 2004 No, teraz kamerka lepsza:-) Perspektywa jest poprawna, nawet bardzo poprawna, tylko niepotrzebnie (moim zdaniem) na siłę próbujesz uchwycić wszystkie elementy pokoju na jednym ujęciu. Stąd właśnie te rozciągnięte pierwszoplanowe elementy - gdyby okiem kamery w tych ujęciach było ludzkie oko, wtedy ten stołek i ława i część regału nie byłyby widoczne. Pierwsze ujęcie o wiele lepsze. Pozdrawiam P.S. czepiam się, bo mi się podoba:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian! Napisano 1 Lipiec 2004 Share Napisano 1 Lipiec 2004 Nie bede komantował renderu bo nie potrafie zrobic takiego ( jeszcze:) ) ale do kilku detali mam propozycje. - Proporcje dzwi ( przewaznie jest to ok 90/100 cm na 205- 210-215 a te co masz sa poprostu za szerokie - Grubosc stolarki Ogromne tafle szkła mała szerokość stolarki nie wyglada to dobrze - i pomysl tez o konstrukcji foteli podstawa i nogi pod kątem 90 stopni na dodatek z drewna napewno nie wytrzymaja obciązeń ( jeszcze jak to połaczyć??) ps. Amerykanie maja wiekszą srednia wage cieła nic europejczycy wiec beed wiory szyły z tych foteli:):) Renderki śliczne..:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigBird Napisano 1 Lipiec 2004 Share Napisano 1 Lipiec 2004 he fajny byl ten pierwszy mial klimacik wysowisty chodzi o dodanie tego nowego yorku ! Co do bledow to juz wszystko zostalo powiedziane ! Ale jak na pierwszy raz to bardzo fajnie i nolbary is perfekt ! Pracuj dalej a bedzie jeszcze lepiej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beatou Napisano 3 Lipiec 2004 Share Napisano 3 Lipiec 2004 Nie bedę za dużo mówił bo większość została powiedziana... Chciałem tylko zauważyć pewne szczeguły ;] Dlaczego drzwi nie mają klamki i dlaczego te listewki na drzwiach nie mają grubości?? Wyglądają jak naklejki... Jeszcze wywietrznik na ścianie... wygląda jak zamurowany... dodaj ramkę albo coś..no i szyba w drzwiach nie wygląda... ja bym dał jakąś nieprześwitującą... ciemno pomarańczową ze żłobieniami.... no i firanki, rolety, żaluzje.. cokolwiek... Hehe miałem tylko trochę powiedzieć ;] Jak zwykle sie czepiam szczegułów ;] Poza nielicznymi to praca jest fajna... bardzo pozytywne wnętrze ;] Pozdro, Beatou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 3 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2004 Dzwi maja klamke. okragla i za mala, ale widac ja. Kratka od klimatyznacji/wentylacji ma ramke i ja widac (ma nawet srubki, ktorymi jest przykrecona). Rolety tez sa (moze za bardzo zwiniete). Poza tym z reszta sie zgadzam. Dzieki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beatou Napisano 3 Lipiec 2004 Share Napisano 3 Lipiec 2004 Powiem tyle co Wielka_Siostra: Co z tego że coś masz zrobione jak tego nie widać.... Mi nie wystarczą Twoje zapewnienia... zrób może inne kolory ww. rzeczy... to pogadamy... narq, Beatou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 3 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2004 Beatou - masz rację. Co z tego, że coś jest jak tego nie widać. Zgadzam sie. Jest tylko jedno ale (może 2). Czy znaczy to, że mam zrobić czerwoną ramkę dookoła kratki i niebieskie śróbki? Niesądze. Po co je robiłem w takim razie? Nie oszukujmy się - taki znowu kozak to ja jeszcze nie jestem żeby przewidzieć, że nie będzie śróbki widać. Poza tym, co chyba ważniejsze nie jest to żaden projekt na zamówienie, za kasę, na czas itd. To moje hobby i zabawa, więc sobie robie śróbki dla sportu i tyle. Nie bronie oczywiście błędów w pracy, bo jest ich dość sporo (na przykład, za mała niewidoczna klamka, lub sprawa szyb w drzwiach, raczej masz rację, żę powinno być inne). Jeśli chcesz koniecznie zobaczyć śróbki w kratce, klamkę itd, to mogę przesłać Ci specjalne rendery tych elementów. Ba! Mogę nawet przesłać render tej plazmy i DVD z detalami (kratki wetylacyjne z tyłu na przykład tam są). :) Oczywiście jestem Ci wdzięczny (i innym też) za wytykanie takiech błędów - po to tu wrzucam te obrazki żeby się czegoś nauczyć. No trochę też po to żęby sobie od czasu do czasu przeczytać: \"ładna praca\", ale to już inna historia ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beatou Napisano 3 Lipiec 2004 Share Napisano 3 Lipiec 2004 Jak to nie jesteś master... nie widzisz że nie widać śrubki, którą sam zrobiłeś?? Nie mówię że klamka ma być czerwona....a śrubki niebieske...mówię tylko że można je troche przyciemnić... a z resztą śrubek nie będę się czepiał... zrobisz lepiej następnym razem... no i skoro tego potrzebujesz to powiem Ci że praca fajna i lubię taki styl (prosta IKEA) ;] Pozdro, Beatou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michas Napisano 3 Lipiec 2004 Share Napisano 3 Lipiec 2004 Fajno :) na początku sie przestraszyłem tych pierwszych renderow heheh.. krzywe były :} ale doczytałem i zaglądnałem dalej i widze ładne renderki :) mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi