Posted June 24, 200420 yr To moj pierwszy model w programie Lightwav ... mam problemy z dobraniem do niego textur (np:odpowiedni chrom) i ustawieniem opcji surface tak aby autko wygladało jak prawdziwe. Prosze o pomoc i ocene pracy ponizej zamieszczam kilka linków z renderami: http://primaster.w.interia.pl/render000.jpg http://primaster.w.interia.pl/render001.jpg http://primaster.w.interia.pl/render002.jpg http://primaster.w.interia.pl/render003.jpg http://primaster.w.interia.pl/render004.jpg http://primaster.w.interia.pl/render005.jpg http://primaster.w.interia.pl/render006.jpg http://primaster.w.interia.pl/render007.jpg http://primaster.w.interia.pl/render008.jpg http://primaster.w.interia.pl/render009.jpg http://primaster.w.interia.pl/render010.jpg [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Spy]
June 24, 200420 yr Lepiej nie pokazuj jeszcze renderów z lakierem. ;-) Mimo \'odbić\' wygląda plastelinowo. Możesz pokazać jakiś render samego modelu? Aby przynajmniej modeling ocenić.
June 24, 200420 yr jest ładny tutek opisujący modelowanie m3 w lw ;) ps. ja też robie (robiłem) m3 ;)
June 24, 200420 yr Author Jest własnie robiny z pomoca tutoriala z \"LWG\" a swiatła tylnie sa z gazety :-) nie sa orginalne a co do pokazu bez texturek to zaraz to zrobie
June 24, 200420 yr Author Oto rendery \"Szarego\" BMW M3 :-) http://primaster.w.interia.pl/rendermat000.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat001.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat002.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat003.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat004.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat005.jpg
June 24, 200420 yr Witaj. Grubość opony jest do nieczego, przez co auto wygląda jak terenowe, alebo jakby miało zaduże koła. Miejscami są nierówności. Ogólnie m3 wygląda nieźle
June 28, 200420 yr Author Oto screen efektów pracy nad lakierem : ocencie niedługo zamieszcze nastepne :-) Oto nastepne testowe Ustawienia surface: [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]
June 29, 200420 yr Author Doprowadziłem ustawienia do pewnego wydaje mi sie najsensowniejszego punktu i własnie tutaj mam dylemat Czy pozostawic auto z połyskiem który to na lakierze pozostawia Ray Traceing: (tak to wyglada) Czy moze dodac opcje blur w menu reflection która troche maskuje Ray Traceing: (tak to wyglada) Prosze o rady. I nie zwracajcie zbytniej uwagi na otoczenie :] bo to zwykła texturka, nie zadne miasto 3D ;-) [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]
June 29, 200420 yr Nic nie widać. Ineteria jest beee. ;) Zajrzyj tu http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10263 i zastanów się nad zmianą serwera :)... Czekam na rendery aby skomentować . pozdro
June 29, 200420 yr Model ok ,ale lakier nie wygląda najlepiej. Aby zrobić wmiarę wiarygodny materiał lakieru zrób tak W materiale standard w kanale diffuse ustaw fallof typu fresnel i jeden kolor ciemniejszy a drugi trochę jaśniejsz(lub na odwrót nie pamiętam już) potem ustaw fallof typu fresnel w kanale reflection i zamiast tego koloru co jest na zewnątrz przypisz materiał reytrace.Zmniejsz kanał reflection ze 100 na 60-80 ,ustaw odpowiedni specular level i glossines,i testuj aż nie będziesz zadowolony z rezultatu :)
June 29, 200420 yr Author przepraszam Eyescream ale nie wiem o czym do mnie mowisz :] chyba nie zauwazyłes ze nie robie tego autka w 3d studio a w lightwavie nie ma takich opcji :| a prznajmniej chyba nie tak sie nazywaja ... albo to ja nie moge ich znalesc :| a co do malefatal to szukam jakiegos serwera który posłuzył by mi do bezposredniego zamieszczania plików tak jak w interi ale jakosnei moge znalesc :|
June 29, 200420 yr www.members.lycos.co.uk - bardzo dobry serwer do tego, aby sobie obrazeczki zamieszczać :]
June 29, 200420 yr Author Spoko eyescream :-) nic sie nie stało :P dzieki za adres Don_filippo :] juz sa fotki tam zamieszczone :] mam nadzieje ze teraz wszyscy beda oceniali i moze ktos mi powie jak zrobic tak zeby ten lakier był naprawde realny a nie taki zabawkowy :| Malefatal trzymam za słowo ;-) ze skomentujesz :]
June 29, 200420 yr o jej ... przykro mowic ... ale po modelu spodziewalem sie znacznie wiecej ... przeciez to BMW ... :) prosze zrob cos zeby to wyexportowac do maxa i zrobic jakis normalny render bo ten wyglada .... jakby to powiedziec ... cienkawo ... pozdrawiam ...
June 29, 200420 yr Author Zipper postarm sie wyciagnac jak najwiecej ale to mój pierwszy model i nei za bardoz wiem co robic zeby był ładnie wyrenderowany :| a do pliku 3ds jest jakis problem z exportem bo juz próbowałem ... ale jesli to cos pomoze to daje teraz rendera nei mojego ale tego samego modelu ;-) jest ładniej zrobiony:
June 29, 200420 yr Ładnie świeci jak choinka na święta :D Co do jakieru to nie wygląda najlepiej. Spróbuj zrobić to co zaproponował zipper.
June 29, 200420 yr Ciezko ocenic bo ten lakier jest nie za ładny. Postaraj sie go zmienic ... Proponuje zebys wyrenderował go na zwykłym boxie. Pozdrawiam !
June 29, 200420 yr a ja polecam kupic (:P, :D) Maxa, skoro zrobiles jeden na pewno zrobisz nastepny:D naprawde poleca, bo (tak mi sie wydaje) renderer z lajłejwa jest chyba malo ciekawy...
June 30, 200420 yr Co do exportu z innego programu do maxa też miałem problem (z truespace\'a),ale zadziałał export jak model exportowałem częściami a nie cały od razu.Nie wiem jak to jest w lightwavi\'e ale spróbuj może zadziała. :)
June 30, 200420 yr zamieszczam swoj probny render z brazila ... mojego starego modelu BMW ... tak dla porownania ... ustawienie wszystkiego do renderu zajelo mi jakies 10 minut .... (bo to byly pierwsze proby z brazilem) a render trwal kolejne 5 minut ... (w przyblizeniu) sam zobacz jaka jest roznica
Create an account or sign in to comment