Jump to content

Featured Replies

Posted

To moj pierwszy model w programie Lightwav ...

mam problemy z dobraniem do niego textur (np:odpowiedni chrom) i ustawieniem opcji surface tak aby autko wygladało jak prawdziwe. Prosze o pomoc i ocene pracy ponizej zamieszczam kilka linków z renderami:

 

 

http://primaster.w.interia.pl/render000.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render001.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render002.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render003.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render004.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render005.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render006.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render007.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render008.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render009.jpg

 

http://primaster.w.interia.pl/render010.jpg

 

 

 

[Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Spy]

  • Replies 23
  • Views 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lepiej nie pokazuj jeszcze renderów z lakierem. ;-)

Mimo \'odbić\' wygląda plastelinowo.

 

Możesz pokazać jakiś render samego modelu? Aby przynajmniej modeling ocenić.

jest ładny tutek opisujący modelowanie m3 w lw ;)

 

ps. ja też robie (robiłem) m3 ;)

ten przod sie krotki wydaje, a tylne swiatla wygladaja jak od compacta,

  • Author

Jest własnie robiny z pomoca tutoriala z \"LWG\" a swiatła tylnie sa z gazety :-) nie sa orginalne a co do pokazu bez texturek to zaraz to zrobie

Witaj.

Grubość opony jest do nieczego, przez co auto wygląda jak terenowe, alebo jakby miało zaduże koła.

Miejscami są nierówności.

Ogólnie m3 wygląda nieźle

  • Author

Oto screen efektów pracy nad lakierem :

 

probaaa4.jpg

 

ocencie niedługo zamieszcze nastepne :-)

 

Oto nastepne testowe Ustawienia surface:

 

probaaa5.jpg

 

probaaa6.jpg

 

jazda.jpg

 

 

 

[Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]

  • Author

Doprowadziłem ustawienia do pewnego wydaje mi sie najsensowniejszego punktu i własnie tutaj mam dylemat

 

Czy pozostawic auto z połyskiem który to na lakierze pozostawia Ray Traceing:

 

(tak to wyglada)

3stymotionblur.jpg

 

Czy moze dodac opcje blur w menu reflection która troche maskuje Ray Traceing:

 

(tak to wyglada)

blurmotionblur.jpg

 

 

Prosze o rady. I nie zwracajcie zbytniej uwagi na otoczenie :] bo to zwykła texturka, nie zadne miasto 3D ;-)

 

 

 

 

 

 

[Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]

Model ok ,ale lakier nie wygląda najlepiej.

Aby zrobić wmiarę wiarygodny materiał lakieru zrób tak

W materiale standard w kanale diffuse ustaw fallof typu fresnel i jeden kolor ciemniejszy a drugi trochę jaśniejsz(lub na odwrót nie pamiętam już) potem ustaw fallof typu fresnel w kanale reflection i zamiast tego koloru co jest na zewnątrz

przypisz materiał reytrace.Zmniejsz kanał reflection ze 100 na 60-80 ,ustaw odpowiedni specular level i glossines,i testuj aż nie będziesz zadowolony z rezultatu :)

  • Author

przepraszam Eyescream ale nie wiem o czym do mnie mowisz :] chyba nie zauwazyłes ze nie robie tego autka w 3d studio a w lightwavie nie ma takich opcji :| a prznajmniej chyba nie tak sie nazywaja ... albo to ja nie moge ich znalesc :|

 

a co do malefatal to szukam jakiegos serwera który posłuzył by mi do bezposredniego zamieszczania plików tak jak w interi ale jakosnei moge znalesc :|

  • Author

Spoko eyescream :-) nic sie nie stało :P

 

dzieki za adres Don_filippo :] juz sa fotki tam zamieszczone :]

mam nadzieje ze teraz wszyscy beda oceniali i moze ktos mi powie jak zrobic tak zeby ten lakier był naprawde realny a nie taki zabawkowy :|

 

Malefatal trzymam za słowo ;-) ze skomentujesz :]

o jej ... przykro mowic ... ale po modelu spodziewalem sie znacznie wiecej ... przeciez to BMW ... :) prosze zrob cos zeby to wyexportowac do maxa i zrobic jakis normalny render bo ten wyglada .... jakby to powiedziec ... cienkawo ...

 

pozdrawiam ...

  • Author

Zipper postarm sie wyciagnac jak najwiecej ale to mój pierwszy model i nei za bardoz wiem co robic zeby był ładnie wyrenderowany :| a do pliku 3ds jest jakis problem z exportem bo juz próbowałem ...

 

ale jesli to cos pomoze to daje teraz rendera nei mojego ale tego samego modelu ;-) jest ładniej zrobiony:

 

bmw.jpg

Ładnie świeci jak choinka na święta :D

Co do jakieru to nie wygląda najlepiej.

Spróbuj zrobić to co zaproponował zipper.

Ciezko ocenic bo ten lakier jest nie za ładny. Postaraj sie go zmienic ... Proponuje zebys wyrenderował go na zwykłym boxie. Pozdrawiam !

a ja polecam kupic (:P, :D) Maxa, skoro zrobiles jeden na pewno zrobisz nastepny:D naprawde poleca, bo (tak mi sie wydaje) renderer z lajłejwa jest chyba malo ciekawy...

Co do exportu z innego programu do maxa też miałem problem (z truespace\'a),ale zadziałał export jak model exportowałem częściami a nie cały od razu.Nie wiem jak to jest w lightwavi\'e ale spróbuj może zadziała. :)

zamieszczam swoj probny render z brazila ... mojego starego modelu BMW ... tak dla porownania ... ustawienie wszystkiego do renderu zajelo mi jakies 10 minut .... (bo to byly pierwsze proby z brazilem) a render trwal kolejne 5 minut ... (w przyblizeniu) sam zobacz jaka jest roznica

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy