Spy Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 To moj pierwszy model w programie Lightwav ... mam problemy z dobraniem do niego textur (np:odpowiedni chrom) i ustawieniem opcji surface tak aby autko wygladało jak prawdziwe. Prosze o pomoc i ocene pracy ponizej zamieszczam kilka linków z renderami: http://primaster.w.interia.pl/render000.jpg http://primaster.w.interia.pl/render001.jpg http://primaster.w.interia.pl/render002.jpg http://primaster.w.interia.pl/render003.jpg http://primaster.w.interia.pl/render004.jpg http://primaster.w.interia.pl/render005.jpg http://primaster.w.interia.pl/render006.jpg http://primaster.w.interia.pl/render007.jpg http://primaster.w.interia.pl/render008.jpg http://primaster.w.interia.pl/render009.jpg http://primaster.w.interia.pl/render010.jpg [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Spy]
beeper Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 a sprobuj wrzucac obrazki przez a nie url.
Pussik Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Lepiej nie pokazuj jeszcze renderów z lakierem. ;-) Mimo \'odbić\' wygląda plastelinowo. Możesz pokazać jakiś render samego modelu? Aby przynajmniej modeling ocenić.
sikham Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 jest ładny tutek opisujący modelowanie m3 w lw ;) ps. ja też robie (robiłem) m3 ;)
illy Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 ten przod sie krotki wydaje, a tylne swiatla wygladaja jak od compacta,
Spy Napisano 24 Czerwiec 2004 Autor Napisano 24 Czerwiec 2004 Jest własnie robiny z pomoca tutoriala z \"LWG\" a swiatła tylnie sa z gazety :-) nie sa orginalne a co do pokazu bez texturek to zaraz to zrobie
Spy Napisano 24 Czerwiec 2004 Autor Napisano 24 Czerwiec 2004 Oto rendery \"Szarego\" BMW M3 :-) http://primaster.w.interia.pl/rendermat000.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat001.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat002.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat003.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat004.jpg http://primaster.w.interia.pl/rendermat005.jpg
Kryhas Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Witaj. Grubość opony jest do nieczego, przez co auto wygląda jak terenowe, alebo jakby miało zaduże koła. Miejscami są nierówności. Ogólnie m3 wygląda nieźle
Spy Napisano 28 Czerwiec 2004 Autor Napisano 28 Czerwiec 2004 Oto screen efektów pracy nad lakierem : ocencie niedługo zamieszcze nastepne :-) Oto nastepne testowe Ustawienia surface: [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]
Spy Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 Doprowadziłem ustawienia do pewnego wydaje mi sie najsensowniejszego punktu i własnie tutaj mam dylemat Czy pozostawic auto z połyskiem który to na lakierze pozostawia Ray Traceing: (tak to wyglada) Czy moze dodac opcje blur w menu reflection która troche maskuje Ray Traceing: (tak to wyglada) Prosze o rady. I nie zwracajcie zbytniej uwagi na otoczenie :] bo to zwykła texturka, nie zadne miasto 3D ;-) [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Spy]
MF Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Nic nie widać. Ineteria jest beee. ;) Zajrzyj tu http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10263 i zastanów się nad zmianą serwera :)... Czekam na rendery aby skomentować . pozdro
Eyescream Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Model ok ,ale lakier nie wygląda najlepiej. Aby zrobić wmiarę wiarygodny materiał lakieru zrób tak W materiale standard w kanale diffuse ustaw fallof typu fresnel i jeden kolor ciemniejszy a drugi trochę jaśniejsz(lub na odwrót nie pamiętam już) potem ustaw fallof typu fresnel w kanale reflection i zamiast tego koloru co jest na zewnątrz przypisz materiał reytrace.Zmniejsz kanał reflection ze 100 na 60-80 ,ustaw odpowiedni specular level i glossines,i testuj aż nie będziesz zadowolony z rezultatu :)
Spy Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 przepraszam Eyescream ale nie wiem o czym do mnie mowisz :] chyba nie zauwazyłes ze nie robie tego autka w 3d studio a w lightwavie nie ma takich opcji :| a prznajmniej chyba nie tak sie nazywaja ... albo to ja nie moge ich znalesc :| a co do malefatal to szukam jakiegos serwera który posłuzył by mi do bezposredniego zamieszczania plików tak jak w interi ale jakosnei moge znalesc :|
don_filippo Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 www.members.lycos.co.uk - bardzo dobry serwer do tego, aby sobie obrazeczki zamieszczać :]
Eyescream Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Sorki ,nie doczytałem że lightwave ,jeszcze raz sorki. :)
Spy Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 Spoko eyescream :-) nic sie nie stało :P dzieki za adres Don_filippo :] juz sa fotki tam zamieszczone :] mam nadzieje ze teraz wszyscy beda oceniali i moze ktos mi powie jak zrobic tak zeby ten lakier był naprawde realny a nie taki zabawkowy :| Malefatal trzymam za słowo ;-) ze skomentujesz :]
zipper Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 o jej ... przykro mowic ... ale po modelu spodziewalem sie znacznie wiecej ... przeciez to BMW ... :) prosze zrob cos zeby to wyexportowac do maxa i zrobic jakis normalny render bo ten wyglada .... jakby to powiedziec ... cienkawo ... pozdrawiam ...
Spy Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 Zipper postarm sie wyciagnac jak najwiecej ale to mój pierwszy model i nei za bardoz wiem co robic zeby był ładnie wyrenderowany :| a do pliku 3ds jest jakis problem z exportem bo juz próbowałem ... ale jesli to cos pomoze to daje teraz rendera nei mojego ale tego samego modelu ;-) jest ładniej zrobiony:
Kryhas Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Ładnie świeci jak choinka na święta :D Co do jakieru to nie wygląda najlepiej. Spróbuj zrobić to co zaproponował zipper.
MC-Maxim Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Ciezko ocenic bo ten lakier jest nie za ładny. Postaraj sie go zmienic ... Proponuje zebys wyrenderował go na zwykłym boxie. Pozdrawiam !
illy Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 a ja polecam kupic (:P, :D) Maxa, skoro zrobiles jeden na pewno zrobisz nastepny:D naprawde poleca, bo (tak mi sie wydaje) renderer z lajłejwa jest chyba malo ciekawy...
Eyescream Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 Co do exportu z innego programu do maxa też miałem problem (z truespace\'a),ale zadziałał export jak model exportowałem częściami a nie cały od razu.Nie wiem jak to jest w lightwavi\'e ale spróbuj może zadziała. :)
zipper Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 zamieszczam swoj probny render z brazila ... mojego starego modelu BMW ... tak dla porownania ... ustawienie wszystkiego do renderu zajelo mi jakies 10 minut .... (bo to byly pierwsze proby z brazilem) a render trwal kolejne 5 minut ... (w przyblizeniu) sam zobacz jaka jest roznica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się